Restauratie van de backfire eend
-
- Addicted user
- Contacteer:
Zo net de bodem in de bodyschutz gezet, ik zie nu allemaal roze eendjes, jezus ben echt stoned. Volgende keer toch maar mijn spuitmasker opzetten.
normaal zou het niet zo erg zijn omdat ik altijd naar de garage loop. Een wandelingetje zou me wel weer opgefrist hebben. Maar vandaag de compressor naar de garage gebracht en dus met de auto. Nou ik kan je verzekeren dat ik blij ben dat ik thuis ben en niemand bescahdigd heb. En het is maar 500 meter, kun je nagaan.
PS typefouten nu ff eens niet op letten, ben al blij dat ik het toetsenbord gevonden heb.
Ow en ik hen 1 foto gemaakt en natuuuuuurlijk toestel laten liggen. Zo en nu mijn glas melk leegdrinken om de tolueen een beetje te binden, dan lekker douchen en dan happie doen. Kijken of ik straks voor het slapen gaan weer nuchter ben.
normaal zou het niet zo erg zijn omdat ik altijd naar de garage loop. Een wandelingetje zou me wel weer opgefrist hebben. Maar vandaag de compressor naar de garage gebracht en dus met de auto. Nou ik kan je verzekeren dat ik blij ben dat ik thuis ben en niemand bescahdigd heb. En het is maar 500 meter, kun je nagaan.
PS typefouten nu ff eens niet op letten, ben al blij dat ik het toetsenbord gevonden heb.
Ow en ik hen 1 foto gemaakt en natuuuuuurlijk toestel laten liggen. Zo en nu mijn glas melk leegdrinken om de tolueen een beetje te binden, dan lekker douchen en dan happie doen. Kijken of ik straks voor het slapen gaan weer nuchter ben.
Mbt die bodyschutz
http://link.marktplaats.nl/146438274
(8 euro per liter, geen idee hoeveel
Hoe zijn de ervaringen hiermee?
Edit Jeroen-citroen.
link niet tussen IMG zetten aub anders werkt hij niet. Is aangepast
Edit Jeroen-citroen.
ben ook wel geïnteresseerd, altijd handig om wat liter te hebben liggen Sikkens/AKZO Nobel klinken wel erg goed.Jesse schreef:Mbt die bodyschutz
Edit Jeroen-citroen.
Volgens mij is een liter of 2 wel voldoende voor je body, weet alleen niet of het “het” merk is…wie wel?
onder druk wordt alles vloeibaar
-
- Addicted user
- Contacteer:
3m 9,19 euro gewoon bij automaterialenzaak en 6,97 voor 1 liter van motip. Dus die sikkens is veel te duur. Overigens heeft de 3M veel meer body dan de Motip.
Liter of 2 doe je niet veel mee. Onderkant heb minimaal 3 liter voor nodig en dat is dan zonder chassis, alleen de koets. Incl chassis zeker 4 liter. Tel daar nog een liter bij voor de spatborden en nog een liter voor de bodemplaten aan de binnenkant. Dan zit je al op 6 liter.
Liter of 2 doe je niet veel mee. Onderkant heb minimaal 3 liter voor nodig en dat is dan zonder chassis, alleen de koets. Incl chassis zeker 4 liter. Tel daar nog een liter bij voor de spatborden en nog een liter voor de bodemplaten aan de binnenkant. Dan zit je al op 6 liter.
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
de enige sikkens ervaring die ik heb is met de autolakken en die waren van dramatische kwaliteit vergeleken met Standox.
de bodyschutz ken ik verder niet, ik gebruik hier teroson voor welke je bij lasaulec kunt halen/bestellen.
De spuiters die ik ken werken ook met teroson op dat gebied
de bodyschutz ken ik verder niet, ik gebruik hier teroson voor welke je bij lasaulec kunt halen/bestellen.
De spuiters die ik ken werken ook met teroson op dat gebied
Citroën CX gti turbo
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
-
- Addicted user
- Contacteer:
Gelukkig het is er weer, eindelijk hebben we weer een rolletje celfoam, dus ik gelijk een stuk afgesneden (50x100cm) Dan kan ik het chassis in de foam plakken.
Nu wel ff vraagje tussendoor, worden eerst de carrosserieklemmen gemonteer waar straks de koets op vastgezet wordt, lijkt me wel, maar wilt het ff controlleren.
en natuurlijk piccie van de celfoam (overigens is deze waterdicht, dus geen spons meer van nattigheid en rottigheid)

Nu wel ff vraagje tussendoor, worden eerst de carrosserieklemmen gemonteer waar straks de koets op vastgezet wordt, lijkt me wel, maar wilt het ff controlleren.
en natuurlijk piccie van de celfoam (overigens is deze waterdicht, dus geen spons meer van nattigheid en rottigheid)

- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: