Bericht
door OnsEendje2 » za 1 mar, 2008 13:14
? Is er al een RSS feed van het forum? Dat zou wel een uitkomst zijn.
Mijn mobiel pakt opzich het forum goed, zelfs redelijk snel (hsdpa en 1gb geheugen), foto's verkleint hij op beeldscherm formaat. Heb slechts een keer bij [Nog mooie foto's van jouw voiture?] gehad dat de pagina te groot werd.
Wat ik alleen nu lastig vind is dat ik moet inloggen voor de laatste berichten = drie pagina's 'doorlopen' . Ook moet ik veel naar beneden moet 'scrollen'. Dat komt o.a. doordat de laatste berichten onderaan staan.
RSS zou denk ik goed zijn, laatste 10 berichten onder elkaar. Zonder inloggen, want dan kan ik thuis nog zien wat ik gemist heb [edit: mmm bedenk net dat ik daar ook een andere login kan maken. Al blijft zonder handiger]
Anyway, ik snap als het geen prio heeft. Een simpele deep-link naar een query van laatste 10 berichten zou al mooi zijn. Die deeplink kan ik nu niet vinden. Bovendien weet ik geen goede query te maken. [NOT qqqqqqqq] werkt bijv. niet.
Edit:
Hey ik zie net dat je ook forumstijl kan kiezen bij je profiel (alle drie zien ze er nu hetzelfde uit).
Maar zou een GSM stijl misschien een optie zijn? Niet heel netjes wat je hebt een andere login voor nodig / je moet steeds switchen, maar wellicht een kort door de bocht oplossing.
Edit Tom,
Van 2 berichten 1 gemaakt
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special