A-markt 2008
A-markt 2008
Met enige regelmaat heb ik hier foto's gezien van de A-markt in Gemert. Dan eigenlijk alleen foto's van de auto's die buiten her en der zijn neergezet, en niet wat er verder te zien of te doen is. Ik las ergens dat het georganiseerd wordt door de EEEC. Betekent dit dat er geen/weinig onderdelen voor eenden van na 1970 zijn?
Nu wil ik eigenlijk een keer (voor 't eerst) naar de A-markt gaan. Wat kan ik daar echter verwachten aan (nieuwe) onderdelen etc? Kortom, wat houdt de A-markt in, waar wordt het gehouden (adres: ivm tomtom), is het de moeite etc?
Nu wil ik eigenlijk een keer (voor 't eerst) naar de A-markt gaan. Wat kan ik daar echter verwachten aan (nieuwe) onderdelen etc? Kortom, wat houdt de A-markt in, waar wordt het gehouden (adres: ivm tomtom), is het de moeite etc?
Laatst gewijzigd door Twécévé op ma 3 mar, 2008 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
De A-markt is een beurs waar zowel nieuwe als tweedehands onderdelen worden aangeboden. Het meeste is tweedehands en voor leuke prijzen over te nemen. Zeker geen Citromobile prijzen. Enkele handelaren die binnen staan hebben ook nieuw spul bij.
Buiten is het met name de hobbyer die zijn schuropruiming houdt. Heerlijk grabbelen in bakken met vette troep dus.
De A-markt in Gemert is zeker de moeite waard! En altijd druk bezocht.
Buiten is het met name de hobbyer die zijn schuropruiming houdt. Heerlijk grabbelen in bakken met vette troep dus.

De A-markt in Gemert is zeker de moeite waard! En altijd druk bezocht.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Niet groot, wel een goede sfeer. Leuk dat iedereen het seizoen
hier weer mee begint.
Hier nog wat foto's van vorig jaar:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/AM07/
Groet van
Jesper
hier weer mee begint.
Hier nog wat foto's van vorig jaar:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/AM07/
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Moderator