benzineklemmetjes
benzineklemmetjes
Hallo,
Ik heb zopas een nieuw verzinkt immitatie chassis gekocht bij CQS, geproduceerd door DEGRAAF
Nu wil ik m'n benzine en remleidingklemmetjes erin steken, maar ik heb ze bij m'n wheels chassis allemaal om zeep geholpen...
Heeft er iemand een idee wat precies de diameter is van die gaatjes in het chassis, want ik zou er morgen nieuwe willen gaan halen...???
Greetz
hans
Ik heb zopas een nieuw verzinkt immitatie chassis gekocht bij CQS, geproduceerd door DEGRAAF
Nu wil ik m'n benzine en remleidingklemmetjes erin steken, maar ik heb ze bij m'n wheels chassis allemaal om zeep geholpen...
Heeft er iemand een idee wat precies de diameter is van die gaatjes in het chassis, want ik zou er morgen nieuwe willen gaan halen...???
Greetz
hans
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Re: benzineklemmetjes
kan ook een productie fout zijn van de klemmetjes. heb ik ook gehad.hanzz schreef:Hallo,
Greetz
hans
'k heb vandaag nieuwe klemmetjes gekocht, omdat'k een ander verzinkt chassis heb gekocht. Maar ook nu passen de klemmetjes er niet in. 'k heb er 14 € voorbetaald heb heb geen zin er weer nieuwe te kopen,...
Zou ik gewoon die gaatjes een beetje uitboren en wat menie erin doen tegen de roest?
Weet iemand vanbuiten hoeveel mm die gaatjes moeten zijn?
groet
Hans
Zou ik gewoon die gaatjes een beetje uitboren en wat menie erin doen tegen de roest?
Weet iemand vanbuiten hoeveel mm die gaatjes moeten zijn?
groet
Hans
-
- Moderator
Ik zou toch nog eens zoeken naar klemmetjes in de maat van de huidige gaten in je chassis. Die 14,- euri zijn dan weggegooid, maar boren in een gegalvaniseerd chassis? Dan liever nogmaals 14,- euri er tegenaan gooien.hanzz schreef: Hmm, gaten boren in een verzinkt chassis doe ik niet zo graag...
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams