Gespot!
-
- Beginner
- Contacteer:
Bijna iedere keer als ik richting renkum ga kom ik wageningen een hele mooie ds tegen en die zwaait altijd, trouwens al meerdere keren mee gemaakt met een ds.Inezz schreef:Toemaar een DS rijder die terug zwaait!
dat heb ik nog nooit meegemaakt helaas!
Hier in krimpen ook trouwens al meerdere malen meegemaakt dat er uit hele andere auto's een groet en een opgestoken duim komt
Ik zal trouwens ook m'n camera maar weer eens meenemen want ik kom er aardig wat tegen tijdens m'n werk in d omgeving rotterdam.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum
*** Ignore the next post ***
*** Ignore the next post ***
Ik zwaait/groet eigenlijk naar alle (oude) citroens, maar meestal zwaaien DSrijders niet terug. vooral in de buurt van het gooi, dus hilversum en omstreken. maar goed ik zal gewoon stug volhouden om te groeten naar DSen.
moet alleen nog ff geduld hebben voordat ik weer kan zwaaien
moet alleen nog ff geduld hebben voordat ik weer kan zwaaien
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
persoonlijk zou ik de HY grill die buiten aan de muur hangt als haardrooster hebben neergezet...OnsEendje2 schreef:Wederom op Funda, het moet bijna wel iemand van hier zijn.
En dan ook nog de WAGENstraat. Een liefhebber
(deze kan ook [vreemde advertenties] of bij de [quiz], zoek alle citroen onderdelen )
oh, en gisteren ook nog gespot:
om kw. v. 12 ter hoogte van station Lent, een rode HY (had z'n grill nog)
en rond een uur of half 4 in nijmegen een zwarte Burton, zal leuk rijden zijn in zo'n plensbui.....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Die heb ik twee weken geleden bij Boudewijn in Beesd gezien. Heb er toen ook even om heen gelopen. Grappig gebakje met veel toeters en bellen. Is dit op de Uithof? Bij Diergeneeskunde in de buurt?Michiel van Ginkel schreef:1x acadiane mixta:
Amersfoort, donderdag 13 maart, Schuilenburgerweg, 10.00 uur
Ook een groetende DS!!!! Dit was een super strakke muisgrijze DS, tweede neus, plaaaaatje!! Met een keurige heer van een jaar of 50, strak in pak met stropdas, maar niet te beroerd heel vriendelijk naar mij (strakke eend, strakke berijder ) te groeten. Hij parkeerde bij de Brugkerk.
Amersfoort, Bargmann Wuijstierslaan, woensdag 12 maart, 08.45 uur Een zwarte Acadyane bij een huis waar een of ander lui zwijn nog op z´n nest lag (gordijnen dicht) terwijl ik al druk aan het werk was.
Laatst gewijzigd door Hanzzl69 op do 13 mar, 2008 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Eendeke
- Veelvuldig poster
dyane
Amersfoort, Bargmann Wuijstierslaan, woensdag 12 maart, 08.45 uur Een zwarte Acadyane bij een huis waar een of ander lui zwijn nog op z´n nest lag (gordijnen dicht) terwijl ik al druk aan het werk was.
Volgens mij staat die daar heel vaak, bij dat huis met die garage eronder (die al weer weg is??)
Ik geloof dat ik je pas ook zag rijden net over het spoor richting zwembad, maar was een beetje stom om te gaan zwaaien uit een seat marbella haha
Volgens mij staat die daar heel vaak, bij dat huis met die garage eronder (die al weer weg is??)
Ik geloof dat ik je pas ook zag rijden net over het spoor richting zwembad, maar was een beetje stom om te gaan zwaaien uit een seat marbella haha
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vanmiddag in soerendonk, een man die in de schuuropening met een tuinslang aan het testen was of het dak van een schitterende (voor zover ik snel kon zien) grijze eend wel waterdicht was..... naast en achter de schuur stonden 3 of 4 DS-en.
ik reed in de Ford Ka (K van kneuren maar....) van m'n werk... rijdt ook wel lekker, maar ik miste wel het dak dat open kon want het was heet in de zon....
ik reed in de Ford Ka (K van kneuren maar....) van m'n werk... rijdt ook wel lekker, maar ik miste wel het dak dat open kon want het was heet in de zon....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies