1951... en de oudste bekende AU ter wereld

ze vragen 1.990 pond, daar komt de btw nog bij, dus ruim 3.000 eurootjes. en dan nog naar nl halen. dan koop ik ook liever een echte!Francois schreef:Dit is de link van het bedrijf dat die kit maakt:
http://www.villevans.co.uk
Die ak 400 lijkt meer op een achterkant van een Acadiane. Ik vind het wel handig dat je binnen meer ruimte hebt omdat die grote wielkasten er achter niet inzitten. Maar toch zou de kit mooier kunnen, ik zou dus liever een echte hebben. Wel de leukste 2cv kit die ik ken
Bartje schreef:Hoi,
Ik heb ook een franse 2cv zonder carte gris. Ik weet het niet zeker of het werkt, maar ik heb stage gelopen bij Citroen Nederland en toe heeft een collega voor mij een brief (soort echtheidsverklaring o.i.d.) opgesteld waarmee ik het kenteken zou moeten kunnen krijgen. Mochten jullie Citroen Nederland willen contacteren stuur me dan een mailtje dan zoek ik de gegevens van die oud-collega op.
Daarnaast ben ik lid van EEEC, bij deze vereniging zitten vast mensen die je veel beter kunnen adviseren als ik omdat ze praktijk ervaring hebben met dit soort dingen, tevens kun je daar ook veel onderdelen kopen. Een ruitenwisser motor heb ik ook wel voor je geloof ik, maar dan moet je wel tot de zomer geduld hebben, want ik woon nu voor een afstudeerproject in Berlijn.
Groetjes en veel plezier met de besteleend, Bart
[/url]
Code: Selecteer alles