Hoi,
Ik meen me te herinneren dat bij één van m'n donoreenden tussen de achterpootjes van het chassis en de kofferbakbodem een rubberen flap zat... bij de andere donoreend zaten die flappen niet...
'k heb heel de schuur afgezocht naar die flappen maar ze zijn nergens meer te vinden...
Heeft iemand enig idee of deze flappen noodzakelijk zijn?
rubbere lappen op achterpootjes
-
- Moderator
ok, chassisband heb'k nog in overvloed
ahja euhm er is een schroefje van de handremhandel in het (verzinkt)chassis afgebroken, k heb het er voorzichtig uit proberen boren maar het boortje is ook afgebroken en dat krijg ik er dus echt niet meer uit... wat nu? handremhandel met drie bouten vastzetten????
ahja euhm er is een schroefje van de handremhandel in het (verzinkt)chassis afgebroken, k heb het er voorzichtig uit proberen boren maar het boortje is ook afgebroken en dat krijg ik er dus echt niet meer uit... wat nu? handremhandel met drie bouten vastzetten????
-
- Moderator
Probeer eens met een scherp (HARD) beiteltje een sleufje erin te tikken en dan met een schroevendraaier het restant er weer uit te draaien. Of toch nogmaals boren, zónder hard te drukken! Iets excentrisch boren en dan met een drijver rustig lostikken.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams