Zo gisteren lekker de bodemplaten opgeschuurd en schoongemaakt en de boel in de epoxy gezet. Natuurlijk weer wat kleine dingen daarnaast gedaan.
Vandaag de randen in de kit gezet en vandaag begonnen aan de modificatie van de handrem. Zo nu eerst eten, ga straks weer verder.
Ok daar ben ik weer,
Ik weet niet of het goed te zien is, maar dit stukje gaat er tussen uit.
Maar eerst even het pennetje lospeuteren welke de voor en achterzijde van het binnenwerk bij elkaar houdt.
Hier is het bewuste pennetje.
En het binnenwerk uit elkaar en naast elkaar, ik dacht handig voor later als ik de boel weer in elkaar moet gaan zetten
En nog 1 keer alles overzichtelijk.
Zo en dan nu de slijptol er in, voorzichtig want ik wil het zo recht mogelijk hebben, zodat de helften ook weer een beetje bij elkaar passen.
Tadaa
Volgens mij mis ik nu een paar foto's maar ach. Dit is dan nog de foto van het asje welke naar het handvat gaat en de borgpal indrukt, daar moet natuurlijk ook het nodige tussenuit. Alles bij elkaar toch zo'n 6 cm
En als laatste alles weer in elkaar, nog wel even in velgenspray gezet om de lasnaden in ieder geval een beetje te beschermen.
Natuurlijk is er ook wat mis gegaan. Zo heb ik een paar mm te weinig van het verbindingsasje geslepen, gevolg is dat de borgknop nu verder uit steekt. Daardoor wil het nog wel eens voorkomen dat je de knop niet soepel kunt indrukken. Dus daar ga ik toch nog wat op verzinnen. Tevens moet ik nog wat lasjes wegslijpen zodat het handvat wat mooier past. Idee is om handvat van hout na te maken, maar die dan wel iets verder naar achteren doorloopt zodat de borgknop wat beter zit.
Een powerfile dat lijkt mij wel handig.