Achterlichten besteleend/mehari
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Achterlichten besteleend/mehari
Dit is vooral voor de besteleend/mehari mensen.
Ik heb ronde achterlichten die ook gebruikt worden op besteleenden en meharis op mijn eend aan het zetten. Ik loop alleen tegen een probleem aan.
Heb alle kabels aangesloten, massa maakt ie ook, maar als ik de achterlichten aanzet, en ga remmen, dan blijft het achterlicht even fel branden, dit zou in mijn ogen feller moeten, of het achterlicht zelf moet zwakker branden. Er zit een normaal "remlampje" in van 12v (en 55 w ofzo, weet ik even niet).
Wat mis ik, of doe ik mis?
Ik heb ronde achterlichten die ook gebruikt worden op besteleenden en meharis op mijn eend aan het zetten. Ik loop alleen tegen een probleem aan.
Heb alle kabels aangesloten, massa maakt ie ook, maar als ik de achterlichten aanzet, en ga remmen, dan blijft het achterlicht even fel branden, dit zou in mijn ogen feller moeten, of het achterlicht zelf moet zwakker branden. Er zit een normaal "remlampje" in van 12v (en 55 w ofzo, weet ik even niet).
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
Re: Achterlichten besteleend/mehari
Heb je misschien de draden van het rem lampje en het achterlicht lampje verkeerdom aangesloten?Dan brand het remlicht als achterlicht en gaat het achterlicht branden als je remt, het achterlicht is zwakker als het remlicht, dat zie je dan niet branden als je remt. Het achter/rem lampje heeft een dubbel filament, dus een dubbele functieTom Duckpower schreef:Dit is vooral voor de besteleend/mehari mensen.
Ben ik duidelijk, snap je het ?
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Als 't goed is passen er alleen de juiste in, bij de lampjes met dubbel filament zitten de pennetjes die het lampje in de fitting vasthouden op verschillende hoogte, bij een enkel lampje zitten ze gelijk.rusty schreef:dag Tom,
heb je er wel een lampje in zitten met 2 gloeispiraaltjes? (een voor verlichting, en een voor remlicht??? anders verandert er niet veel....
greetzzzzzzzzzz
Rusty
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
U vraagt, wij maken foto's:Punky schreef:En nu willen we natuurlijk ook het resultaat zien he
Lampjes (uit)
Ook uit, maar nu hele achterkant (naast de trekhaak wordt morgen nieuw hout ingezet)
Rem-, achter- en knipperlicht aan
Nogmaals, maar nu zonder flits..
Rem en achterlichten aan
Foto's zijn met telefoon gemaakt, vandaar de mooie kwali
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-