Nieuwe aanwinst Blue-Duckman
-
- Veelvuldig poster
Nieuwe aanwinst Blue-Duckman
Hee allemaal,
Tja dit weekend bij een man wezen kijken voor een eend die hij had staan en echt geen tijd meer voor had. Hij Wil zijn schuur verbouwen dus eendje moet weg.
Hij is al bezig geweest met het vervangen van de dorpeltjes en dergelijke.
Al met al een leuk eendje met wel wat werk, maar met echt veel extra onderdelen. De kleur is blauw maar geen Blue Celeste en volgens mij ook geen Uzur blue of zo iets.
Weet nog niet percies wat ik er mee ga doen maar dat komt nog wel.
Foto's zal ik ff maken wanneer ik hem op ga halen.
Tja dit weekend bij een man wezen kijken voor een eend die hij had staan en echt geen tijd meer voor had. Hij Wil zijn schuur verbouwen dus eendje moet weg.
Hij is al bezig geweest met het vervangen van de dorpeltjes en dergelijke.
Al met al een leuk eendje met wel wat werk, maar met echt veel extra onderdelen. De kleur is blauw maar geen Blue Celeste en volgens mij ook geen Uzur blue of zo iets.
Weet nog niet percies wat ik er mee ga doen maar dat komt nog wel.
Foto's zal ik ff maken wanneer ik hem op ga halen.
2cv Vert Bambou '79
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Nee ik weet ut echt nog niet.
Misschien een donor eend (maar daar is ie eigenlijk te goed voor).
Geen eend voor mariska (nog even gevraagd voor de zekerheid)
Maar is niet verstandig de groene lukt al niet altijd om netjes te houden!
Misschien wel een goed doel
of voor mijn vader?
Ik weet het gewoon nog niet maar komt vast wel goed!!
IIG binnenkort ff ophalen en dan maak ik foto's
Misschien een donor eend (maar daar is ie eigenlijk te goed voor).
Geen eend voor mariska (nog even gevraagd voor de zekerheid)
Maar is niet verstandig de groene lukt al niet altijd om netjes te houden!
Misschien wel een goed doel

Ik weet het gewoon nog niet maar komt vast wel goed!!
IIG binnenkort ff ophalen en dan maak ik foto's
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
Nou de kogel is door de kerk!!!
We hebben de eend afgelopen zaterdag op gehaald en hier ff allereerst de foto's:

Dit was eigenlijk de aanschaf prijs voor het eendje.

Zo en dan geeft de laatste foto gelijk aan wat ik er mee ga doen, Mijn schoonzusje gaat er in rijden wanneer deze is opgeknapt is.
De eend blijkt nu die onder alle troep vandaan kwam behoorlijk goed nog te zijn, aangezien ik ook niet alle tijd van de wereld heb gaan we de eend eerst rijdend maken en APK er op krijgen, de vorrige eigenaar was al wel begonnen met opknappen en aan de rechter kant heeft hij er al een dorpel in gezet deze moet ik alleen nog af lassen. verders zijn de bodemplaten eigelijk ook nog best goed deze kunnen zeker nog een paar jaar mee!
Aangezien de eigenaar een nieuwe schuur ging bouwen moest alles wat hij niet kon gebruiken weg, poeh dat was nog meer als ik (maar ook hij) dacht. We hebben een complete set deuren en spatborden er bij gekregen en nog een motorkapje en weet ik veel nog meer!
Één nadeel zit er wel aan. Er zit geen motor bij de koop dus ik ben voorloppig mijn reserve motortje kwijt
Wanneer we er aan gaan beginnen zal ik of Daniélle wel een topicje openen.
We hebben de eend afgelopen zaterdag op gehaald en hier ff allereerst de foto's:

Dit was eigenlijk de aanschaf prijs voor het eendje.

Zo en dan geeft de laatste foto gelijk aan wat ik er mee ga doen, Mijn schoonzusje gaat er in rijden wanneer deze is opgeknapt is.
De eend blijkt nu die onder alle troep vandaan kwam behoorlijk goed nog te zijn, aangezien ik ook niet alle tijd van de wereld heb gaan we de eend eerst rijdend maken en APK er op krijgen, de vorrige eigenaar was al wel begonnen met opknappen en aan de rechter kant heeft hij er al een dorpel in gezet deze moet ik alleen nog af lassen. verders zijn de bodemplaten eigelijk ook nog best goed deze kunnen zeker nog een paar jaar mee!
Aangezien de eigenaar een nieuwe schuur ging bouwen moest alles wat hij niet kon gebruiken weg, poeh dat was nog meer als ik (maar ook hij) dacht. We hebben een complete set deuren en spatborden er bij gekregen en nog een motorkapje en weet ik veel nog meer!
Één nadeel zit er wel aan. Er zit geen motor bij de koop dus ik ben voorloppig mijn reserve motortje kwijt

Wanneer we er aan gaan beginnen zal ik of Daniélle wel een topicje openen.
2cv Vert Bambou '79
-
- Heavy user
Leuk ding!!! Vierkante kopkijkers, das wel leuk, staat goed bij die kleur!!! 
jammer van die brede achterbumper alleen
Is dat jou huis op de achtergrond trouwens? Wat n chill huis man!!! Ziet r uit als geweldige buurt!!! En ook nog lekker schuur derbij... man!!!

jammer van die brede achterbumper alleen
Is dat jou huis op de achtergrond trouwens? Wat n chill huis man!!! Ziet r uit als geweldige buurt!!! En ook nog lekker schuur derbij... man!!!

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mooie aanwinst!
Kleur is trouwens blue lagune. Leuk dat de bijbehorende bankjes met blauwe bekleding er nog bij zitten, moet je eigenlijk wel zo houden.
Suc6 met de restauratie!
Kleur is trouwens blue lagune. Leuk dat de bijbehorende bankjes met blauwe bekleding er nog bij zitten, moet je eigenlijk wel zo houden.
Suc6 met de restauratie!
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Ik weet niet over welk huis je het hebt????
De eerste paar foto's is bij de vorrige eigenaar in de buurt. Daar waren we de eend even in elkaar aant zetten voor transport.
En de laatste 2 foto's is bij opa en oma thuis waar die voorloppig gestalt wordt!
Kleur is idd heel leuk en het interieur ook alleen is niet helemaal ok meer
Het trouwens niet de bedoeling dat ik die eend helemaal ga opknappen, maar ik zal zeker helpen met motor en lassen en dergelijke maar verder doet Daan de rest. en eerst maar eens APK er op!!
De eerste paar foto's is bij de vorrige eigenaar in de buurt. Daar waren we de eend even in elkaar aant zetten voor transport.
En de laatste 2 foto's is bij opa en oma thuis waar die voorloppig gestalt wordt!
Kleur is idd heel leuk en het interieur ook alleen is niet helemaal ok meer

Het trouwens niet de bedoeling dat ik die eend helemaal ga opknappen, maar ik zal zeker helpen met motor en lassen en dergelijke maar verder doet Daan de rest. en eerst maar eens APK er op!!
2cv Vert Bambou '79