Restauratie Dyane Confort '67
-
- Heavy user
Zo dan heb je meer geduld dan ik, ik kom nooit zo ver met remmenreiniger 
Is die interne oliefilter enzo nieuw? Enneh... weet je wel zeker dat je krukas goed is.. Zou je m niet op laten meten oid, zou Btje zuur zijn als blijkt dat 't beesje niet helmaal 100% meer is....

Is die interne oliefilter enzo nieuw? Enneh... weet je wel zeker dat je krukas goed is.. Zou je m niet op laten meten oid, zou Btje zuur zijn als blijkt dat 't beesje niet helmaal 100% meer is....

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Carter afkwasten met benzine, daarna een beetje wd 40 ofzo op 't blok spuiten en met een zachte staalwol lekker in de poriën gaan. Afspuiten met remmenreiniger en 't carter is als nieuw!thomaaas schreef:Zo dan heb je meer geduld dan ik, ik kom nooit zo ver met remmenreiniger

De nieuwe vloeibare pakking zit er sinds daarnet tussen, 't gaat vlot. Volgende week Yannick z'n spruitstuk lassen, dan is dat ook weer in orde!
-
- Heavy user
Jah ik had zo'n leuke borstel idd maar daarmee duurt t zo lang, toen ben k maar opgehouden. Was trouwens niet n borstel maar zo'n kunstof 3M schijf, maar duurde zolang voordat je daarmee n beetje opschoot 
Stralen durf k niet aan ivm de plekken waar de lagers horen, de remankerplaten en de fusee's
't leek me niet handig dat daar heel veel materiaal vanaf gaat
Maar misschien is zo'n zuurbad een goed idee, dan moet k alleen naar marknesse toe...
alleeeeeen, als je vind dat dit 'n beetje topic-vervuiling is, gewoon zegge hoor

Stralen durf k niet aan ivm de plekken waar de lagers horen, de remankerplaten en de fusee's

alleeeeeen, als je vind dat dit 'n beetje topic-vervuiling is, gewoon zegge hoor

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break