Restauratie van de backfire eend
-
- Moderator
parker in het stopje (middenin het gat) draaien en daar met een tang aan trekken. Dit pennetje is een soort borging die vier wigjes uit elkaar drukt áchter de plaat.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Addicted user
- Contacteer:
Het lijkt wel of Bas lacht, niet zo verwonderlijk natuurlijk
Nee, inderdaad, ook al had ik niet de juiste spullen, ik kon het niet laten om het te proberen.
Ik heb nu ook al zin om het chassis onder de koets te zetten, maar omdat de garage nog te vol staat kom ik nu een meter te kort, dus nu past man chassis er nog niet in.
Nee, inderdaad, ook al had ik niet de juiste spullen, ik kon het niet laten om het te proberen.
Ik heb nu ook al zin om het chassis onder de koets te zetten, maar omdat de garage nog te vol staat kom ik nu een meter te kort, dus nu past man chassis er nog niet in.
-
- Heavy user
Deden ze op de wereldmeeting, sorry hoor maar wat n stank doe maar gewoon niet. Wij hebben ook zo'n ding, maar voor mee op vakantie is ie neit echt handig
Trouwens misschien domme vraag hoor, maar met dat OHV en OHC enzo he... kopkleppen is toch logisch? Waar wil je anders de kleppen doen, in de cilinder toch niet? is de benaming OHV dan niet wat dubbelop?
Trouwens misschien domme vraag hoor, maar met dat OHV en OHC enzo he... kopkleppen is toch logisch? Waar wil je anders de kleppen doen, in de cilinder toch niet? is de benaming OHV dan niet wat dubbelop?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Addicted user
- Contacteer:
Zijkleppers bestaan ook, zelfs schuiven, zal wel iets van de scheepvaart zijn
En waarschijnlijk om duidelijk te maken dat het om een 4-takt gaat en geen 2-takt, wat voor de kleinere generatoren wordt gebruikt.
Stank? 2-takt stinkt vanwege de olie, weet je zeker dat het een 4-takt was.
FF wat anders, kleine update, vandaag remleiding achter vastgezet en de benzineleiding, door de koude vingers kracht zetten hebben beide duimen precies onder mijn nagelriem bloedblaren, lastig klussen met 2 halve duimen.
Verder vandaag eindelijk de achterste plaat afgelast en pas gemaakt, natuurlijk foto´s niet echt denderend. Helaas door het puntlassen moet ik wel beetje plamuren, jammer, maar helaas.
En waarschijnlijk om duidelijk te maken dat het om een 4-takt gaat en geen 2-takt, wat voor de kleinere generatoren wordt gebruikt.
Stank? 2-takt stinkt vanwege de olie, weet je zeker dat het een 4-takt was.
FF wat anders, kleine update, vandaag remleiding achter vastgezet en de benzineleiding, door de koude vingers kracht zetten hebben beide duimen precies onder mijn nagelriem bloedblaren, lastig klussen met 2 halve duimen.
Verder vandaag eindelijk de achterste plaat afgelast en pas gemaakt, natuurlijk foto´s niet echt denderend. Helaas door het puntlassen moet ik wel beetje plamuren, jammer, maar helaas.
JA!! sleep ik er speciaal speakers bij "uit de oude doos"....krijg ik hem helemaal niet te horen! Backfire wat is dat nou!!backfire schreef:eerste beelden en geluiden van de turbo
http://www.youtube.com/watch?v=iXPECPAw ... re=related
onder druk wordt alles vloeibaar