wat ook nog kan, aangezien het probleem ineens optrad, is dat er enorme klodders modder op de velgen zitten. Heb je al niet zo goed gebalanceerde velgen, dan zul je het effect hier van niet merken, maar ik merkte ooit na het autowassen dat het daardoor weer verdween. Dit was dan ook met nieuwe velgen.
Mijn auto trilde ook enigszins in het stuur vanaf 110 km/u, na montage van nieuwe velgen (die ik overigens niet kocht als oplossing voor het trillen, wat je natuurlijk ook nog zou kunnen doen ) was het helemaal over.
Schudden rechte weg 100 km
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 654
- Lid geworden op: do 17 nov, 2005 12:02
- Locatie: etten leur
- Contacteer:
afgelopen weekend heb ik alle 4 mijn velgen onder de auto van de baas gehaald omdat ik geen 8o kon rijden vanwege een trillend stuur. dit is gekomen na een wasbeurt dus is het snel duidleijk wat bij mij het probleem was. kheb het trouwens ook een x gehad dat ik de 60 niet ermee kon halen. hetgeluk is dat zoiets makkelijk op te lossen is
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
Niet ieder bandenbedrijf heeft die adapters.......the Nosepicker schreef:Uitbalanceren van de wielen (moet gewoon kunnen, daar zijn adapters voor die op het balanceerapparaat gezet kunnen worden, maar das (te veel ) werk voor de nitwit van de [geen negatieve reclame op 2cv.nl] )
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 205
- Lid geworden op: wo 28 jul, 2004 14:11
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Ze hebben ze wel, maar weten vaak niet hoe ze die dingen goed moeten gebruiken. Daarnaast kost de ombouw van het apparaat gewoon even tijd, het moet wel goed gebeuren. En omdat de meeste eenden-rijders zoveel mogelijk zelf doen (lees: geen grote klant zijn voor een garagebedrijf) is het voor een garagebedrijf niet heel interessant om het apparaat speciaal om te bouwen. Voor 'vaste klanten' zijn de meeste bedrijven sneller bereid om het apparaat om te bouwen. En ik geef ze groot gelijk, als garagebedrijf moet je gewoon goed op je omzet letten. De marges zijn erg klein...leo top schreef:Niet ieder bandenbedrijf heeft die adapters.......the Nosepicker schreef:Uitbalanceren van de wielen (moet gewoon kunnen, daar zijn adapters voor die op het balanceerapparaat gezet kunnen worden, maar das (te veel ) werk voor de nitwit van de [geen negatieve reclame op 2cv.nl] )
AK 400 in restauratie.
2cv6 rijdende onderdelen donor.
2cv6 rijdende onderdelen donor.