60 ans de la 2CV,Dunkerque
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
duinkerke
hey, ik zit er ook aan te enken om erheen te gaan. had nog enkele vraagjes...
* is inscrijven verplicht?
* en wat kost de inkom nu eigelijk? ik kan niet zo goed aan de prijzen op het inschrijvigsformulier. er zijn prijze per persoon, maar een 2cv komt er gratis in ... is dit dan gratis voor alle inzittende?
heeft iemand ier ervaring mee?
* zijn er nog mensendie vertrekken uit regio mechelen?
mvg
sander
* is inscrijven verplicht?
* en wat kost de inkom nu eigelijk? ik kan niet zo goed aan de prijzen op het inschrijvigsformulier. er zijn prijze per persoon, maar een 2cv komt er gratis in ... is dit dan gratis voor alle inzittende?
heeft iemand ier ervaring mee?
* zijn er nog mensendie vertrekken uit regio mechelen?
mvg
sander
-
- Gebruiker
Inschrijven is NIET verplicht. Voorinschrijven is niet meer mogelijk want dat was tot en met 31 maart en kost 25 euro per persoon. Dus je rijd er naar toe en schrijft je in en betaalt aan de kassa 27 euro per persoon. De 2cv die je meebrengt kost aan inschrijving NIETS! Gr Vicsevents
Hee, ik hoor een eend !
-
- Beginner
duinkerke
ah ok
bedankt voor de info
sander
bedankt voor de info
sander
-
- Beginner
- Contacteer:
Re: duinkerke
Hallo Sander.sander 2cv schreef:ah ok
bedankt voor de info
sander
Het is heel eenvoudig je betaald per persoon. De Auto is gratis. Mit,s het een Citroen A type is. Dat is een Az type een 2cv een HY een Diane een Ami. Andere auto,s mogen komen maar zijn niet gratis. Zij moeten extra betalen voor de auto. De laaste keer dat ik daar was kon je midden in de nacht aankomen. De inschrijving is 24 uur open.
Alles gaat heel eenvoudig maar wel in het Frans. Als je geluk hebt heb je hulp maar ga er van uit dat je zij weinig engels en Nederlands spreken.
Het zoeken van een plekkie. Er zijn velden gereserveerd voor Clubs vrienden etc, Daar mag je dan niet staan. De vrije velden is nooit een probleem. Meestal staat er een rood/wit lint omheen en een vlag van de locale club. Deze velden zijn dan gereserveerd. Ga je er toch staan dan heb je wel wat leuks te vertellen.
Eenmaal je plek gevonden dan is het feesten feesten en nog eens feesten met de 2cv vrienden. Net als een wereld meeting. En de Fransen zijn heel gezelig ook als je geen Frans kan spreken ':woef:'
':-
Groeten'_:- ' ':mrgreen:' ':-)|-|'':bluesbrother:'
Rolling Duck
-
- Beginner
- Contacteer:
Hond mag mee.Hanzelman schreef:DIe van ons gaan ook gewoon lekker mee,kon vorig jaar ook
Tijdens de wereld meeting in Schotland was de kat niet toegestaan Maar tijdens deze meeting mag je alles aan huisdieren meenemen.
Fransen zijn niet zo moeilijk. Verwacht niet te veel van het sanitair.
Het is redelijk maar kan beter,
Rolling Duck
-
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Beginner