voortaan sta ik als een michelin poppetje in de schuur te sleutelen denk, met m'n skibril op en m'n lashandschoenen

Ik had er 1 van de formido (12,50) met reserve koolborsteld die ik na een middagje klussen al moest monteren. En na 2 maanden kwam er rook uit. Ik heb hem omgeruild maar de nieuwe heeft inmiddels zo veel speling op de lagers dat ik die maar in de container heb laten zakken. Ga toch liever voor een dure van 25 eurobackfire schreef:haha luxe zegt ze dan, van de cranenbroek, 1 van 7,95 en 1 van 10,95 en inclusief reserve koolborstels.
Nou Erik-Jan dan moet je toch eens die van de cranenbroek proberen, die van 7,95 heb ik nu toch al een paar jaar en die van 10,95 heb ik pas maar doet het beter dan die van 7,95. Bij de goedkope heb ik pas begin dit jaar 1 borstel vervangen. Nou moet ik er wel bij vermelden dan ik er ook nog 1 van 12,95 heb voor het zware werk, maar goed die heeft ook al 2 setjes borstels gevreten.Erikjan schreef:Ik had er 1 van de formido (12,50) met reserve koolborsteld die ik na een middagje klussen al moest monteren. En na 2 maanden kwam er rook uit. Ik heb hem omgeruild maar de nieuwe heeft inmiddels zo veel speling op de lagers dat ik die maar in de container heb laten zakken. Ga toch liever voor een dure van 25 eurobackfire schreef:haha luxe zegt ze dan, van de cranenbroek, 1 van 7,95 en 1 van 10,95 en inclusief reserve koolborstels.