CitroMobile, 3 en 4 mei 2008
ik vind de prijzen daar wel redelijk hoog , ik ben dus afgelopen 3 jaar niet meer geweest maar hoor wel altijd het zelfde bericht. Gelukkig is het wel onwijs gezellig en je kijkt je ogen uit naar al het mooi's (auto's bedoel ik dan natuurlijk ) in de hal maar ook zeker buiten de hal!
veel plezier allemaal, ik ben er helaas niet kom zondags net terug van een survival in de ardenne
veel plezier allemaal, ik ben er helaas niet kom zondags net terug van een survival in de ardenne
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik ben van de partij, voor het eerst! Ik zal uit solidariteit (schrijf je dat zo?) mijn 2cv-forum poloshirt aantrekken!
Wordt het gedoogd dat ik in een peugeot rijdt? Of moet ik in de AX van m'n vriendin komen..?
Wordt het gedoogd dat ik in een peugeot rijdt? Of moet ik in de AX van m'n vriendin komen..?
Fotosite: http://www.mijnalbum.nl/Album=SUQLHMKT update 06-09-2008
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
Nee ik heb genoeg van Citromobile.Te duur , te ongezellig, te veel onzin , en het belangrijkste :
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL TE COMMERCIEEL !!!!!!!!!
Sterker nog, toen er een bedrijfje onderdelen ging verkopen tegen redelijker prijzen ( minder winst) , waren er de zakkenvullers die met rechtzaken en al dreigden , als de prijzen niet werden gelijkgetrokken.
Wat ooit begonnen is als een evenement om Citroën verenigingen te promoten , is verworden tot een weekend zakken vullen voor elk jaar dezelfde personen/bedrijven.
Ik ben hier:
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL TE COMMERCIEEL !!!!!!!!!
Sterker nog, toen er een bedrijfje onderdelen ging verkopen tegen redelijker prijzen ( minder winst) , waren er de zakkenvullers die met rechtzaken en al dreigden , als de prijzen niet werden gelijkgetrokken.
Wat ooit begonnen is als een evenement om Citroën verenigingen te promoten , is verworden tot een weekend zakken vullen voor elk jaar dezelfde personen/bedrijven.
Ik ben hier:
Laatst gewijzigd door Daffy op do 10 apr, 2008 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Daffy, Hanzelman - Ik zie jullie in Duinkerken.Hanzelman schreef:Wij zijn ook in duinkerken
Sellavie - Als je niet wil verdwalen op weg naar de Veemarkthallen,
stuur je TomTom dan naar de Sartreweg 1-3, 3573 PW in Utrecht
(en dus niet naar het centrum...).
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Of je volgt de toch niet echt klein te noemen blauwe borden met in een wit kader het woord "Veemarkthallen" op de snelweg A27 ten oosten van Utrecht. Wat nou Tomtom, gewoon uit je doppen kijken en maar heel ff je hersens gebruiken.
Je mag me ook bellen als je verdwaald.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Of gewoon de stoet Citroëns volgen...?hanzzl schreef:Of je volgt de toch niet echt klein te noemen blauwe borden met in een wit kader het woord "Veemarkthallen" op de snelweg A27 ten oosten van Utrecht. Wat nou Tomtom, gewoon uit je doppen kijken en maar heel ff je hersens gebruiken.
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een uitgebrande SM - maar dat is alweer een jaar of vier geleden.Inezz schreef:hahahaha
of de uitgebrande DSen, heb ik al 2x meegemaakt. van die (sorry) bekakte kerels met lange jassen er naast met de handen in de zakken
Of dit - een aanrijding tussen een DS en twee Eenden...
...na de CM van 2005.