ff voorstellen (Was: Leeftijd?)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
kijk, een zwarte eend, rock n roll en uit 1977??? Een betere combi is er niet hoor, ik mag hopen dat je rock n roll eend wel van een degelijke muziek install is voorzien?? hahahahahaha
van harte welkom, en geniet met mate, want je zit hier zo hele dagen.
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
ja ik kom dan uit '77... dat je t weetSpookeend schreef:kijk, een zwarte eend, rock n roll en uit 1977??? Een betere combi is er niet hoor, ik mag hopen dat je rock n roll eend wel van een degelijke muziek install is voorzien?? hahahahahaha
Greatnix Spookeend
met de installatie ben ik bezig, heb net de isolatie perikelen opgelost.
ik weet nu 1 ding... je motorkap isoleren!
Knallen met die hap!
-
- Moderator
Hallo ik ben Dirk 58 jaar, woon bij en werk in Saulieu in Frankrijk.
Op mijn avatar ben ik 18 jaar en sleutel aan mijn eerste auto's 2cv natuurlijk, hoewel mijn allereerste een volvo 544 was maar die was al gauw te duur. Nu hebben we sinds 2007 een 2CV club in Saulieu en dit jaar hebben we een eerste uitstalling van wat er zo al leeft aan ouwe rommel op de weg. U bent allen uitgenodigd op 29 juni as.
Zelf heb ik een acadiane 1981, daar heb ik net de motor letterlijk van opgeblazen, een groot gat in het carter, dat heb ik nooit gezien, enfin die is vervangen voor een andere, dus hij rijdt weer. Als het fotooje lukt dan kunnen jullie mijn vriend de taxichauffeur zien die bezig is met de reparatie, hij is ook voorzitter van onze CV club "LA DEUCHE"
Op mijn avatar ben ik 18 jaar en sleutel aan mijn eerste auto's 2cv natuurlijk, hoewel mijn allereerste een volvo 544 was maar die was al gauw te duur. Nu hebben we sinds 2007 een 2CV club in Saulieu en dit jaar hebben we een eerste uitstalling van wat er zo al leeft aan ouwe rommel op de weg. U bent allen uitgenodigd op 29 juni as.
Zelf heb ik een acadiane 1981, daar heb ik net de motor letterlijk van opgeblazen, een groot gat in het carter, dat heb ik nooit gezien, enfin die is vervangen voor een andere, dus hij rijdt weer. Als het fotooje lukt dan kunnen jullie mijn vriend de taxichauffeur zien die bezig is met de reparatie, hij is ook voorzitter van onze CV club "LA DEUCHE"
- Jeroen-citroen
- Moderator