Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
-
- Gebruiker
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
nee maar ik kan niet in 2 auto's tegelijk rijden dusja moet je keuzes maken..thomaaas schreef:Kijk je er alleen maar naar dan?
Wel leuk dingske idd, die velgen vink mooi
Wie niet Snell is,
Is Laag..
rode Dyane `80 (restoratie project)
zwarte 2cv (cahnnel project)
Rode Bx GTi 16v MKII (sleutel auto)
Is Laag..
rode Dyane `80 (restoratie project)
zwarte 2cv (cahnnel project)
Rode Bx GTi 16v MKII (sleutel auto)
- Jeroen-citroen
- Moderator
En hierbij stel ik jullie voor aan ons nieuwste gezinslid
Een rode Daewoo Matiz. En ja hoor met een open dakje erin.
Maar verder lekker basic. Geen centrale vegrendeling, geen elektrische ramen of spiegels en een dashboard om je vingers bij af te likken: een snelheidsmeter en een benzinemeter.....

kenteken gewist omdat ik vervelende ervaringen heb nadat ik op het opel
forum ooit mijn auto toonde met kenteken

Een rode Daewoo Matiz. En ja hoor met een open dakje erin.

kenteken gewist omdat ik vervelende ervaringen heb nadat ik op het opel

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
- Jeroen-citroen
- Moderator
Mijn kenteken werd vanaf toen gebruikt door iemand anders die zo de boetes ontliep. Deze persoon had precies dezelfde auto als ik had (niet zo moeilijk als je een opel rijdt). Het is moeilijk te bewijzen dat jij niet schuldig bent aan de boetes. Uiteindelijk heb ik een kopie kenteken aangevraagd (met zo'n 1 erop ). Daarna was het een stuk makkelijker te bewijzen dat ik niet degene was die zoveel boetes reed. Geen extra 1 op de foto? nee......dan is het niet mijn automelloyello schreef:Oh ja, wat dan?Jeroen-citroen schreef: kenteken gewist omdat ik vervelende ervaringen heb nadat ik op het opelforum ooit mijn auto toonde met kenteken

Snappen doe ik het nog steeds niet omdat je niet zomaar extra platen kunt laten maken. Zal dus wel huisvlijt zijn geweest

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Daar ben je mooi klaar mee... Slopel... Kentekens met de 1-tjes gaan dr trouwens weer uit, was toch niet wat ze dr van verwacht hadden, dus das ook weer lkkr...Jeroen-citroen schreef:Mijn kenteken werd vanaf toen gebruikt door iemand anders die zo de boetes ontliep. Deze persoon had precies dezelfde auto als ik had (niet zo moeilijk als je een opel rijdt). Het is moeilijk te bewijzen dat jij niet schuldig bent aan de boetes. Uiteindelijk heb ik een kopie kenteken aangevraagd (met zo'n 1 erop ). Daarna was het een stuk makkelijker te bewijzen dat ik niet degene was die zoveel boetes reed. Geen extra 1 op de foto? nee......dan is het niet mijn automelloyello schreef:Oh ja, wat dan?Jeroen-citroen schreef: kenteken gewist omdat ik vervelende ervaringen heb nadat ik op het opelforum ooit mijn auto toonde met kenteken
![]()
Snappen doe ik het nog steeds niet omdat je niet zomaar extra platen kunt laten maken. Zal dus wel huisvlijt zijn geweest
Ik ben ook toe aan mn volgende auto, ik heb mn AX GTI ingeruild en een Xsara Coupe HDI gekocht. Moet straks elke dag 300 km rijden en das geen pretje in een AX GTI

AK 400 in restauratie.
2cv6 rijdende onderdelen donor.
De BX Sport heb ik al een tijdje niet meer, na de zomervakantie heb ik m verkocht. Ben ook nog met dat ding op vakantie geweest naar Italië!thomaaas schreef:huh? wat is er van je BX gekomen dan? heb je die niet meer? Dat was n mooi ding man!!!

AK 400 in restauratie.