Hoe kan ik het beste een eend uit België importeren?

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Plaats reactie
Lutz
Gebruiker
Gebruiker

Hoe kan ik het beste een eend uit België importeren?

Bericht door Lutz » wo 9 apr, 2008 17:56

Hoi allemaal,

ik wil een Belgische geit naar Nederland importeren. Ik heb al begrepen, dat ik eerst het auto in België op transitplaten moet laten zetten, en dan fluitend naar Nederland kan rijden.

Maar kan ook een Belg zijn geit op transitplaten zetten en zelf fluitend naar Nederland exporteren of mag dat niet? :roll:

Eminence Grise
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Eminence Grise » ma 14 apr, 2008 02:41

zal wel aan mij liggen....een belg kan toch gewoon met zijn eigen auto en platen naar Nederland rijden.. :shock:
Hier de auto van de weg af zetten...platen er vanaf en mee naar belgie nemen....wel de papieren achterlaten...
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door supercees » ma 14 apr, 2008 08:40

ik weet niet of dat wel zo logisch is.

ik heb zelf mijn eend naar frankrijk uitgevoerd, en zelf gebracht. heb de papieren en kentekenplaten ingeleverd bij de rdw en ben met een exportkenteken naar frankrijk gereden. dit omdat je de auto overgeschreven wilt hebben omdat je afwilt van wegenbelasting, verzekerings- en apkplicht. zal wel hetzelfde gelden voor belgen. voor fransen weer niet, ik ben toen met de franse papieren en met frans kenteken weer naar nederland gereden, kon de auto verzekeren op z'n franse kenteken. alleen mag dat weer niet officieel van de nederlandse overheid omdat die bang is dat je dan wegenbelasting en apk ontduikt.

oftewel, europa is nog lang niet 1, qua regelarij.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Plaats reactie