Knakkend geluid links voor en in de stuurstang.
Knakkend geluid links voor en in de stuurstang.
Hoi hoi
Ik heb sind 4 weken een eendje waar pas een nieuw chasis onder is gemonteerd.
Dit geluid is er niet steeds maar als ik eerst naar links stuur en de volgende bocht direct naar rechts moet hoor ik een knakkend geluid in de stuurstang.
Moet ik in die bocht naar rechts een heuveltje nemen dan hoor ik ook een knakkend geluid linksvoor.
Rij ik achteruit in de rechtse bocht dan draait hij zich zwaar terug naar recht.
Wat moet ik hier mee
Groetjes Lady Duck
Ik heb sind 4 weken een eendje waar pas een nieuw chasis onder is gemonteerd.
Dit geluid is er niet steeds maar als ik eerst naar links stuur en de volgende bocht direct naar rechts moet hoor ik een knakkend geluid in de stuurstang.
Moet ik in die bocht naar rechts een heuveltje nemen dan hoor ik ook een knakkend geluid linksvoor.
Rij ik achteruit in de rechtse bocht dan draait hij zich zwaar terug naar recht.
Wat moet ik hier mee
Groetjes Lady Duck
Bedankt voor jullie reacties
Het zal wel erg blond klinken maar waar kan ik de traverse bouten vinden ?
Het stuur huis heb ik niets aan gemerkt tot nu toe zal er eens extra op letten.
Wat je zegt zo nu en dan eens een tikje lijkt mij ook normaal maar het is al 18 jaar geleden dat ik mijn laatste eend heb gehad dus ik twijfel wel eens.
Lady Duck
Het zal wel erg blond klinken maar waar kan ik de traverse bouten vinden ?
Het stuur huis heb ik niets aan gemerkt tot nu toe zal er eens extra op letten.
Wat je zegt zo nu en dan eens een tikje lijkt mij ook normaal maar het is al 18 jaar geleden dat ik mijn laatste eend heb gehad dus ik twijfel wel eens.
Lady Duck
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Is wel interessant om die goed vast te zetten en te controleren. Bij mij zijn die twee weken terug al rijdend afgebroken (linksvoor). Ondertussen terug hersteld, maar ik deed wel het verschot van m'n leven op,ik kon nog nauwelijks sturen!
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een eend gaat bij het achteruit rijden met sturen altijd wat zwaar terug. Volgens mij is dat niet heel gek. Die knak die je hoort, zou ook heel goed de binnenzijde van het spatscherm kunnen zijn op je chassis, draagarm of aandrijfas. Dit omdat bij een chassis wissel alles toch losgeweest zal zijn, en wellicht de rubbers waar het spatscherm normaal in "rust" niet gemonteerd zijn?
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed