Uitgedeukt en benoemd
-
- Veelvuldig poster
dat is nou het handig dat een eend lekker een voudig is en er niet 100% strka bij hoeft staanSpookeend schreef:Nou, mijn achterspatboord, onder de tankdop, tja.....
Nou ja, kon niet meer rijden, dus snel ff terug getrokken en chinees wezen halen. Na het eten spatboord eraf, op het gras gegooid, ff op gestampt en het meeste was er weer uit. Zit nu nog zo, en dit is echt al heeeeeel lang geleden, lol
Greatnix Spookeend

ps: heb je een foto van dat blokje lood?
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Uhm, nee, kan ik wel een keer maken, maar ligt bij pa in de schuur. Denk gewoon aan dunne plakken lood, voor boven vensters bv, en dan dubbelgevouwen. Dus, behoorlijk dik wel.
En, tja, mooi, dat was tie ooit wel, maar als ik m nu weer mooi maak, dan erger ik me dood aan van alles, kleine pitjes enz, en dat wil ik niet meer. Ik wil niet heel voorzichtig zijn als Tomas een keer in wil stappen. Moet gewoon kunnen, geen gezeik. Nieuw wordt ie toch nooit meer, lol.
En, zelf verven, tja, dat is zo makkelijk, scheelt me zoveel gedoe elke keer.
Greatnix Spookeend
En, tja, mooi, dat was tie ooit wel, maar als ik m nu weer mooi maak, dan erger ik me dood aan van alles, kleine pitjes enz, en dat wil ik niet meer. Ik wil niet heel voorzichtig zijn als Tomas een keer in wil stappen. Moet gewoon kunnen, geen gezeik. Nieuw wordt ie toch nooit meer, lol.
En, zelf verven, tja, dat is zo makkelijk, scheelt me zoveel gedoe elke keer.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed