Gaskabel op carburateur
-
- Regelmatige poster
Gaskabel op carburateur
Hallo
Ik ben bezig met het inelkaar zetten van mijn AK400, echter weet ik niet hoe ik het gaspendaal moet aansluiten. Het vreemde is dat mijn gashendel naar achteren gedrukt moet worden om gas te geven (als je in de auto zit). Echter bij de nieuwe eenden is het zo dat je deze moet aantrekken. Weet iemand hoe ik dit moet aansluiten of heeft iemand er een foto van? Ook heb ik geen gaspendaal + kabel, dus als iemand weet wat voor pendaal + kabel dit moet zijn, laat het a.u.b. weten zodat ik deze kan bestellen.
Alvast bedankt.
Ik ben bezig met het inelkaar zetten van mijn AK400, echter weet ik niet hoe ik het gaspendaal moet aansluiten. Het vreemde is dat mijn gashendel naar achteren gedrukt moet worden om gas te geven (als je in de auto zit). Echter bij de nieuwe eenden is het zo dat je deze moet aantrekken. Weet iemand hoe ik dit moet aansluiten of heeft iemand er een foto van? Ook heb ik geen gaspendaal + kabel, dus als iemand weet wat voor pendaal + kabel dit moet zijn, laat het a.u.b. weten zodat ik deze kan bestellen.
Alvast bedankt.
Officiele eigenaar van een deusjefoo
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Die gasplanken zijn het probleem niet. Gewoon nog nieuw te krijgen bij b.v. Mark van Boekel. (Mehariche)deusjefoo schreef:Wauw, geweldige foto's!!! Daar heb ik iets aan. Weet toevallig ook iemand waar ik dit pendaal nog kan kopen of moet ik er echt 2e hands aan zien te komen?
En anders zullen genoeg mensen nog wel een 2dehandse hebben liggen.
-
- De Forumbelg
Let wel op de bevestiging onderaan: met scharniersysteem of klemsysteem. Bij een AK400 gok ik op het klemsysteem. Kan je makkelijk nakijken op de vloerjeroentje schreef:Die gasplanken zijn het probleem niet. Gewoon nog nieuw te krijgen bij b.v. Mark van Boekel. (Mehariche)
En anders zullen genoeg mensen nog wel een 2dehandse hebben liggen.

Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963