Dennis ook een eendje! (Update: kleurtjes)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hey, van harte welkom en heel veel plezier met je eend. Dat je komende zomer maar lekker met het dak open kan rijden.
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
Dat zowiezo! Gisteren even de rooie van mijn zusje een nieuw setje isolatiemateriaal (tegen de binnenwand van de koets achter het dashboardkastje) geplaatst, iets dat ik ook meteen maar even ga doen met mijn duckski want de troep die daaruit tevoorschijn kwamSpookeend schreef:Hey, van harte welkom en heel veel plezier met je eend. Dat je komende zomer maar lekker met het dak open kan rijden.
Greatnix Spookeend

-
- Regelmatige poster
Okee, na het ophalen hier hebben we al heel wat kilometertjes gemaakt zeg! Met dit lekkere weer heerlijk het dakje open en knallen maar! Gisteren dus vanaf Friesland 170 km naar Hilversum teruggereden, en vandaag 2x 170 km naar en van Limburg. Helemaal zonder hokken of stoten, heerlijk!
Hier nog de laatste foto's, en dan zal ik de updates alhier beëindigen en in de overige fora gaan posten

Hier nog de laatste foto's, en dan zal ik de updates alhier beëindigen en in de overige fora gaan posten

-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Update: vandaag even een leuk luchtfiltertje gehaald, klinkt toch wel lekker op die motor
Oude luchtfilter ontkoppeld, stangetje laten zitten om de kabelboom op vast te tie-wrappen, en de nieuwe erop gezet. Klusje van 15 minuten.

Verder heb ik gisteren ook even wat gemeten en gechecked voor de niet werkende benzinemeter. Ik heb de zekeringen bekeken, die zijn allemaal OK. Daarna de bedrading naar de benzinemeter op het dash, ook intact. Toen de kabel net achter de achterbank even bekeken, daar even de draad die naar voren loopt tegen een bout in de karrosserie gehouden en de meter sloeg uit. Dusss... tot daar aan toe is alles in orde. Vanavond haal ik de tank los (even leegrijden vandaag, zit nog een paar liter in). Dan kijk ik of de bedrading (vooral de massa) goed aangesloten zit. Als dat in orde is moet de vlotter bekeken worden...
Ik ben dus al helemaal lekker aan het sleutelen en ik geniet er met volle teugen van!
[/img]

Verder heb ik gisteren ook even wat gemeten en gechecked voor de niet werkende benzinemeter. Ik heb de zekeringen bekeken, die zijn allemaal OK. Daarna de bedrading naar de benzinemeter op het dash, ook intact. Toen de kabel net achter de achterbank even bekeken, daar even de draad die naar voren loopt tegen een bout in de karrosserie gehouden en de meter sloeg uit. Dusss... tot daar aan toe is alles in orde. Vanavond haal ik de tank los (even leegrijden vandaag, zit nog een paar liter in). Dan kijk ik of de bedrading (vooral de massa) goed aangesloten zit. Als dat in orde is moet de vlotter bekeken worden...
Ik ben dus al helemaal lekker aan het sleutelen en ik geniet er met volle teugen van!

-
- Regelmatige poster