Niet started door anti-diefstal beveiliging
-
- Heavy user
Maar hoe komen ze erin? vast niet door m heel te laten, dan heb ik liever dat ze verderop in de straat een kever oid zien staan hoor, desnoods een andere eend die er geen "stuurslot" omheen heeftgerard560 schreef:maar dan rijden ze er nog niet mee wegthomaaas schreef:Maar idd lekker zichtbaar knoop anders zo'n rood wit tape om je stuur, werkt beter dan n stiekum knopje ergens achter, want dan zitten ze toch wel al in je auto
dat lijkt mij ook niet onbelangrijk
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Moderator
Uurtje lassen, geen hond die er aan denkt je eend te jatten!
Zie HIER voor meer ideeën van creatieve geesten.
Zie HIER voor meer ideeën van creatieve geesten.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Versnellingsbaksloten zijn oude bekenden uit de jaren vijftig. Menige kever had dat (versloten in achteruit) en tot in de jaren 80 somige Saab.Boudewijn schreef:Ik heb dit eens op internet gevonden. Ben nog steeds van plan om die eens te gaan maken.
Wel een beter slot gebruiken. Die messing dingen breek je met een grote tang zo kapot.
Kan je niet gewoon als beveiliging je accu loskoppelen? Ervoor zijn snelaansluitingen te koop. Eventueel kan je ook nog een "nato-schakelaar" plaatsen, die tweepols de batterij loskoppelt van het resterende gedeelte.
Je kon zelf het bovenstuk aftrekken en meenemen. Moet je alleen ervoor zorgen, dat het op de grote weg veilig blijft zitten...