carburateur
carburateur
Op mijn AK 2 motor heb ik een Solex 26/18 carburateur zitten, ik kan hier nergens gegevens over vinden. Kan iemand me wijzer maken?
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
ik heb net dezelfde carburator, deze heb ike chter niet nodig en ben ik aan het opkuisen om te verkopen. ik heb een revisiesetje gekocht (was niet evident om te vinden) en het huis heb ik reeds opgekuist, sproeiers ed zijn reeds gemonteerd, moet ik nog ergens op letten valt e rnog iets na te kijken?
ik kan namelijk ook nergens gegevens vinden zou iemand me kunnen zeggen wat ik moet doen
en zeggen welke zou de vlotterhoogte moeten zijn?
mvg
ik kan namelijk ook nergens gegevens vinden zou iemand me kunnen zeggen wat ik moet doen
en zeggen welke zou de vlotterhoogte moeten zijn?
mvg
Ik heb een blok op basis van een AK2 blok met de daarbij behorende carburateur. Ik heb deze gewoon afgesteld zoals je met elke andere tweetraps solex op een eendeblok doet. De carburateur op een AK2 blok is bij mijn weten ook niet wezelijk anders maar wijkt slechts op enkele details af, dus gewoon vlotter hoogte op 18mm etcetera.
Groetjes en succes, Bart
Groetjes en succes, Bart
-
- Regelmatige poster
Re: carburateur
misschien kan je hier vinden wat je zoektleo top schreef:Op mijn AK 2 motor heb ik een Solex 26/18 carburateur zitten, ik kan hier nergens gegevens over vinden. Kan iemand me wijzer maken?
http://www.lomaxvariant.nl/techniek/Bra ... m_2cv6.pdf
ook alleen maar 26-35
gr gerard