Daar ben ik weer......Laurens met zijn eeuwige remproblemen:
Lees en huivert!!!
Zoals velen van jullie nog wel kunnen herinneren waren mijn remmen kapot een tijd geleden. Ik heb ze toen laten maken door iemand voor 240 euro (alleen linksvoor gedaan) 1 week later reed ik mijzelf bijna dood omdat mijn eend weeeer niet remde, dus ik terug. Die vent heeft dus mijn linkertrommel en voering vervangen en daarna groene LHM olie in mijn systeem gedaan

Hij zegt nu (de eend staat daar nog) dat dat komt doordat ik een groene hoofdremcilinder heb waardoor hij is misleidt. Ik vind dat hij als vakman had moeten weten dat er Dot in dit systeem moet en geen groene LHM.....er zat dot in het systeem..........hij legt de schuld nu bij mij, wil dat ik alles betaal en wil ook dat de komende kosten voor mij zijn. Ik ben het hier niet mee eens en zie het meer als een schuld van 2 kanten. Hij is misleidt misschien, maar heeft wel een zeer grote fout gemaakt die mij ontzettend veel geld gaat kosten. Aan de telefoon hebben we net een kleine oorlogvoering gehad en hij wilt dat ik komt praten met hem. Heeft iemand tips of wilt iemand met veel verstand met mij mee? laat het mij aub snel weten!!!!!!!!
Alvast bedankt Laurens