Restauratie van de backfire eend
-
- Addicted user
- Contacteer:
Net nog even bezig geweest met het testen van de ledjes in combinatie met de weerstand. Heb ik dus een plankje geleend waarin je wat elektronica dingen kunt prikken, zeg maar een gaatjes plank. Anyway ik dus weerstandje er in geprikt, toen 8 ledjes, multimeter er op en zo te zien gaat het goed. Accu aangesloten, poef. Uuuuhhh????, alle ledjes kaduuk. Dus ik denken, denken, zou ik dan toch weerstandje verkeerd aangesloten hebben? Dus opnieuw, weerstandje nu anders, nieuwe ledjes, accu, poef. AAarrrrrrrrrrrrgggggggh, weer kaduuk. Ok ik plankje weg gelegd, weerstandje los, ledje er aan, meten, mmh goed. Accu en eaarempel ding doet het. Tsssssssssss. Nou goed, kan dus eerst maar weer eens 20 ledjes bestellen.
Ledje staat nu lekker te branden, kijken hoe lang het goed gaat. Er zit nu 4000cmd in en die is behoorlijk scherp, kun je nagaan met 7000cmd voor remlicht en 6000 voor knippers. Zelfs als ik nu de gekleurde kap er op doe is het nog helder.
Ledje staat nu lekker te branden, kijken hoe lang het goed gaat. Er zit nu 4000cmd in en die is behoorlijk scherp, kun je nagaan met 7000cmd voor remlicht en 6000 voor knippers. Zelfs als ik nu de gekleurde kap er op doe is het nog helder.
-
- Addicted user
- Contacteer:
ff de stand van zaken, dit was nog van de vorige post: 1 ledje in actie.
Niet veel gedaan, ben vandaag weer begonnen, er was nog een ander projectje van een 2 cilinder.
Maar vandaag verder gegaan met het stuurstang beugel. Nu zit ik alleen te dubben of ik er een plaat in moet leggen of niet. En of ik dan de plaat moet voorzien van gaten of niet. Dus vandaar hier ff de foto's
Niet veel gedaan, ben vandaag weer begonnen, er was nog een ander projectje van een 2 cilinder.
Maar vandaag verder gegaan met het stuurstang beugel. Nu zit ik alleen te dubben of ik er een plaat in moet leggen of niet. En of ik dan de plaat moet voorzien van gaten of niet. Dus vandaar hier ff de foto's
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
kleine update
Het kapje van voren
Het kapje van boven
Een conus geklopt met stukje buis, een bout en voor het glad maken een onderdeel van poulietrekker en kunstof hamer.
De conussen op de buis gelast en de las weggeslepen.
Het stuurhuis gemonteerd, toen werd duidelijk dat door het trilrubber de voorste rand van hte kapje een beetje omgezet moest worden, best wel jammer.
En een overzichtsfoto. Duidelijk waarom accubak er niet meer terug in komt en inderdaad, de grote plaat is geen gezicht.
Helaas moet ik toch een verbinding naar boven maken, tot onder raamstijl, want hoewel zijdelings geen speling, op en neer een paar mm speling. Ik heb een filmpje van gemaakt, ben nu aan het aanmelden bij youtube, kijken of dat gaat werken.
zoiets http://www.youtube.com/watch?v=ALP2793Uxpo
Het kapje van voren
Het kapje van boven
Een conus geklopt met stukje buis, een bout en voor het glad maken een onderdeel van poulietrekker en kunstof hamer.
De conussen op de buis gelast en de las weggeslepen.
Het stuurhuis gemonteerd, toen werd duidelijk dat door het trilrubber de voorste rand van hte kapje een beetje omgezet moest worden, best wel jammer.
En een overzichtsfoto. Duidelijk waarom accubak er niet meer terug in komt en inderdaad, de grote plaat is geen gezicht.
Helaas moet ik toch een verbinding naar boven maken, tot onder raamstijl, want hoewel zijdelings geen speling, op en neer een paar mm speling. Ik heb een filmpje van gemaakt, ben nu aan het aanmelden bij youtube, kijken of dat gaat werken.
zoiets http://www.youtube.com/watch?v=ALP2793Uxpo