Onze reactie heeft eventjes geduurd, maar we hadde, nog niet veel gereden met de eend waardoor we ook nog moeilijk konden zeggen of de eend nog olie lekte.
Na enkele ritjes blijkt de eend nog een heel klein beetje olie te lekken, maar daar gaan we maar niet meer over zeuren. Wel blijven we het jammer vinden omdat naar ons idee een eend helemaal geen olie hoort te lekken, maar ja...
We gaan nu (in forumtaal) vloeken door te vertellen dat we ons eendje weer te koop gaan zetten. Jullie zullen dit wel met lezen, maar we merken dat we amper met de eend rijden (winter, regen etc, weinig tijd) en dat als we met de auto gaan rijden, het vaak nog onze oude Toyota Starlet is. We hebben erover nagedacht om dan voortaan maar altijd met de eend te rijden, maar dat stuit ons tegen de (eenden)borst. Naar ons idee moet je een oldtimer gewoon niet in de winter gebruiken.
Kortom, ze staat dus inmiddels, met pijn in ons hart, weer te koop (we hebben haar ook onder aangeboden staan). De vraagprijs is 6900,- Euro incl. Palmabak.
We zijn van plan om in plaats van de eend en de Toyota 1 auto te kopen, we denken misschien aan een Citroen Pluriel.
We willen jullie nog wel heel graag bedanken voor jullie hulp en informatie, echt klasse! Eendenrijders zijn sowieso relaxe mensen
Groetjes Christine
Olielekkende eend normaal???
- Jeroen-citroen
- Moderator
Het wordt nu juist zomer joh. Lekker de weg op dakkie open en rijden met dat ding. Daar zijn ze voor gemaakt. Ik reed de mijne gewoon in de winter en hij sliep nog buiten ook, kan bestDuckling schreef: maar we merken dat we amper met de eend rijden (winter, regen etc, weinig tijd) en dat als we met de auto gaan rijden, het vaak nog onze oude Toyota Starlet is. We hebben erover nagedacht om dan voortaan maar altijd met de eend te rijden, maar dat stuit ons tegen de (eenden)borst. Naar ons idee moet je een oldtimer gewoon niet in de winter gebruiken.
Maar als dit je niet van idee doet veranderen wens ik je succes met de verkoop. Ik heb net de foto's van je advertentie bekeken..................MOOI !!!
Als ik het geld had......maar daar heb je niks aan. Nogmaals succes met de verkoop en de aanschaf van een pluriel.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Ik weet zeker dat, wanneer de zon schijnt, je de eend gaat missen! Maar in elk geval lijkt het me een weloverwogen keuze. Succes met de verkoop.
Laatst gewijzigd door TB op vr 16 mei, 2008 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987