geklapper
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
50 euro, maar ze begonnen gelijk te zeiken dat mijn achter spatborden moest verwijderen, toen zei ik doe maar zonder wouden ze liever niet, toch gedaan en het is perfect gedaan. Ik had een toespoor van 4 graden op 1 wiel en je moet 0,03 graden uitspoor hebben. dus een hele verbetering.
ook gingen ze gelijk zeiken over mijn fusee kogel!!!!!!, je bedoelt pen zei ik, nee nee. Nou ja laat maar zei ik, conclusie goed uitgelijnd maar vervelend volk.
ook gingen ze gelijk zeiken over mijn fusee kogel!!!!!!, je bedoelt pen zei ik, nee nee. Nou ja laat maar zei ik, conclusie goed uitgelijnd maar vervelend volk.
- Gerard2cv
- Super eendkenner
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
- Locatie: Hongarije
Hallo Ramon.
Dat uitlijnen kan je best zelf.Je zorgt er eerst voor dat de auto netjes op hoogte gesteld
is en op een vlakke vloer.Dan neem je vliegettouw en een trekveer of elastiek (stoelrubber)De voorwielen met het stuur in de rechtuit stand.Dan span je het draad
rond de 4 wielen net boven of onder die bulten van je wielen,zodat de draad allebei de
band kan raken en je maakt het touw met dat elastiek aan elkaar vast.Dan kan je aan de
voorkant als je een band zo draait dat de 2 kanten van de band precies tegen de draad
komen aan de andere kant aan de achterkant van het voorwiel de uitspoor van 2-4mm
meten.
Dat uitlijnen kan je best zelf.Je zorgt er eerst voor dat de auto netjes op hoogte gesteld
is en op een vlakke vloer.Dan neem je vliegettouw en een trekveer of elastiek (stoelrubber)De voorwielen met het stuur in de rechtuit stand.Dan span je het draad
rond de 4 wielen net boven of onder die bulten van je wielen,zodat de draad allebei de
band kan raken en je maakt het touw met dat elastiek aan elkaar vast.Dan kan je aan de
voorkant als je een band zo draait dat de 2 kanten van de band precies tegen de draad
komen aan de andere kant aan de achterkant van het voorwiel de uitspoor van 2-4mm
meten.