Ik ben bezig een 26pk motor terug tot leven te brengen. Motor draait doch hoofdsproeier in mijn carburator sproeit straaltjes brandstof in de lucht wat duidt op een cyclische overdruk in de vlotterkamer van de caburator. Het klepje in de vlotterkamer die de brandstof afsluit als de vlotter bovenaan staat sluit goed. De vlotter is ook ok. Dus kan ik alleen maar besluiten dat de brandstofpomp teveel druk steekt en het klepje toch openduwt. Heeft de brandstofpomp van een 2cv een systeem van overdrukklep om het teveel aan druk weg te leiden?
Iemand raad?
Groeten,
Daniel
overdrukklep brandstofpomp 2cv?
- Gerard2cv
- Super eendkenner
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
- Locatie: Hongarije
Benzinepompdruk
De druk van een benzinepomp wordt geregeld door
de veer die onder het membraam zit en ik zou willen dat je gelijk kon hebben (Ij heb nl.
wegens te nauwe bloedvaten een te slappe(versleten)hartspier)Dus een benzinepomp
met een te hoge druk,zul je nu begrijpen bestaat niet.Het filter waar jij op doelt is om door
een trillingsgetal van de motor de duk toch constand te houden
de veer die onder het membraam zit en ik zou willen dat je gelijk kon hebben (Ij heb nl.
wegens te nauwe bloedvaten een te slappe(versleten)hartspier)Dus een benzinepomp
met een te hoge druk,zul je nu begrijpen bestaat niet.Het filter waar jij op doelt is om door
een trillingsgetal van de motor de duk toch constand te houden