is een leuk idee... maar (ja er is altijd een maar ) dat krijg je hier in NL nooit door de keuring, je gaat namelijk je wielbasis verlengen, verder moet je een andere ophanging (vering) maken voor de 2 achterassen. (bijvoorbeeld een luchtbalg boven iedere veerarm)j b schreef:is het wat om er een extra achteras te plaatsen. ik heb dit wel eens op foto gezien bij één of ander eendenbedrijf in nederland (kheb alleen geen idee meer wie het gedaan had) en ik heb ook wel eens foto's voorbij zien komen van een eend met vrachtwagenkoppleing erop (mini vrachtwagen) en er een flinke caravan achter gebouwt. dan moet dat extra gewicht wel te dragen izjn zonder dat je veren breken
is de kraan alleen maar voor de looks of moet ie ook nog werken???
het kan eventueel wel via Duitsland, daar rijden er al meer rond. maar ja, hoeveel energie wil je erin steken.....
wat wel zou kunnen (heb ik ook al ooit aan gedacht) is een soort BE-oplegger combi maken (zie je steeds vaker rijden), maar dan met een zeer kort gekoppelde oplegger die star aan de auto bevestigd wordt, zodat je voor het oog 2 achterassen hebt. het nadeel hiervan is dat je max 80 km/h mag rijden met zo'n combi. (maar t is wel leuk)
greetzzzzzzzzzzz
Rusty