Waggel 2008
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Ik vertrek vrijdag naar de Ardennen voor de Freyneux BBQ Extravaganza, mis Waggel dus voor de 10e(?) keer..
Maar goed, ik ga met de eend, ik ga bbq-en en ik word dronken, is bijna Waggel, toch?
Maar goed, ik ga met de eend, ik ga bbq-en en ik word dronken, is bijna Waggel, toch?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
uhm wordt ff dinsdag, even kleine tegenslag, en het is bere weer hierSpookeend schreef:Natuurlijk zijn we er. We gaan zelfs al op maandag erheen, lekker vakantie houden.
Dit jaar met ZX + grote klapkar voor eigen gebruik en de eend + kleine klapkar voor een maat van ons met een gezin wat ff niet makkelijk in de huidige tent past, hahaha
Greatnix Spookeend
Nou ja, tot dan allemaal
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb zelf vliegles - dus krijgen.
Ik ga rond 14:00 uur die kant op. MB, ga jij ook vrijdag? Zullen we samen gezamelijk rijden? Kan je lachen van een burton met combicamp erachter. Mijn gespan is er klaar voor. Gaan er nog meer op vrijdag vanuit Amsterdam?
Ik ga rond 14:00 uur die kant op. MB, ga jij ook vrijdag? Zullen we samen gezamelijk rijden? Kan je lachen van een burton met combicamp erachter. Mijn gespan is er klaar voor. Gaan er nog meer op vrijdag vanuit Amsterdam?
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak