vindt het juist muziek in de oren

Wat houdt een wheels chassis in?hanzz schreef:
ik heb nu zo langzamerhand wel alle onderdelen bij elkaar gescharreld om er een rijdend brik van te maken, onder andere een nieuw wheels chassis.
hanzz
wij hebben er bijna 7 jaar over gedaanhanzz schreef:Hallo
ik ben eindelijk eens begonnen met het in elkaar zetten van m'n eend na het demonteren ( waarmee ik nu ondertussen al 5 jaar geleden mee begonnen was)
daar heb je zo'n mooie stelknop voor, links van je stuur. kan dat niet ter plekke, terwijl ze het meetapparaat voor je lampen hebben staan? voor zelf afstellen: http://www.innovam.nl/apk/default.asp?p ... briekid=33.hanzz schreef:Hoe stel ik m'n koplampen eigenlijk af?
Keuringseis 5.2.56, lid 1c en d geeft het volgende weer:
De horizontale scheidingslijn tussen licht en donker moet zich bevinden tussen de lijnen op een scherm (muur) die overeenkomen met een daling van de lichtbundel t.o.v. de horizontale middenlijn van de koplamp van 5 tot 40 mm/m.
Verder mag het snijpunt van het horizontale en het niet-horizontale gedeelte bij controle met een verlichtingsscherm (muur) maximaal 20 mm/m links van de geprojecteerde verticale hartlijn van de koplamp op het scherm vallen. Bij de APK is een verlichtingsscherm overigens niet toegestaan.