Citromobile 2008 foto topic
-
- Veelvuldig poster
Dat probleem heb ik ook Dat krijg je met die rode eenden heTB schreef:
Heeft dan niemand mij eend zaterdag op de foto gezet en/of gezien?
De jouwe niet toevallig die rode eend die stil kwam te staan en vanuit de file een bobine aangereikt heeft gekregen?
kHeb overigens vooral genoten van die schitterende DS-en eerste neus die er stonden en van 2 oude tractions in ongerestaureerde staat. Wat een stoere bakken zijn dat zeg!
-
- Heavy user
hmm, ik ben ook maar één keer op de foto gezet hoor, en echt standaard is mn eend nou nietTwécévé schreef:Dat probleem heb ik ook Dat krijg je met die rode eenden heTB schreef:
De jouwe niet toevallig die rode eend die stil kwam te staan en vanuit de file een bobine aangereikt heeft gekregen?
kHeb overigens vooral genoten van die schitterende DS-en eerste neus die er stonden en van 2 oude tractions in ongerestaureerde staat. Wat een stoere bakken zijn dat zeg!
't is dat ik geen fototoestel heb, maar ik heb wel een rode eend met een kapot (gedeukt) rechterachterspatbord gezien, die er verder strak uitzag
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat moet haast deze geweest zijn ???thomaaas schreef:hmm, ik ben ook maar één keer op de foto gezet hoor, en echt standaard is mn eend nou nietTwécévé schreef:Dat probleem heb ik ook Dat krijg je met die rode eenden heTB schreef:
't is dat ik geen fototoestel heb, maar ik heb wel een rode eend met een kapot (gedeukt) rechterachterspatbord gezien, die er verder strak uitzag
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
Nee zaten geen robri's etc op, en stond ook niet in de bosjes!Spookeend schreef:Dat moet haast deze geweest zijn ???thomaaas schreef:hmm, ik ben ook maar één keer op de foto gezet hoor, en echt standaard is mn eend nou nietTwécévé schreef: Dat probleem heb ik ook Dat krijg je met die rode eenden he
Nee!! Ik heb wel zo´n zwarte kentekenplaat, maar ik heb n mooie deuk in mn linkerschpatbord en een karretje waar het afplaktape nog aan vast zit achter de autoThadeez schreef:Deze van jou?thomaaas schreef:
hmm, ik ben ook maar één keer op de foto gezet hoor, en echt standaard is mn eend nou niet
....
Dit is de mijne:
http://picasaweb.google.nl/robenmanon/C ... 4790170530
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TUGVCULH
Hierbij mijn foto's van Citromobile
En hier een gesnapte fotograaf:
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
ai ai ai,BasvanEerden schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=TUGVCULH
En ik had nog wel mijn super mini spionage camera bij me......
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
En hier nog mijn foto's: http://CitroMobile2008.revi.nu
Het toppunt was natuurlijk de parkeerplaats naast mijn grote voorbeeld:
Het toppunt was natuurlijk de parkeerplaats naast mijn grote voorbeeld:
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969