Ik kom net uit de garage en ik dacht ik zal me eens even gaan voorstellen..
Ik ben Roy en ben 23 jaar oud en mijn eend is 24
Ik woon in Merselo dat is een klein dorpje bij Venray in jawel Limboland..

Ik ben al een hele tijd op zoek geweest naar een mooie 2cv met niet al te veel werk.. want als je eenmaal begint valt namelijk altijd tegen...
Het is een 2cv6 en hij is grijs en helemaal orgineel..
incl. aankoopsbewijs en aantoonbaar 90.000km gereden.
Ze is in Waarle gekocht bij garage Deuremaux en ze heeft daar ook jaren rond gereden waarvan de laatste paar jaar in Eindhoven.
Er zit als opie achterruit verwarming in en een grote achterklep, hij knikt net boven het raam..
De basis van de eend is goed, hij is APK gekeurd maar er is de laatste 3 jaar niets aan gedaan ze heeft wel binnen geslapen.. de basis is goed maar het bekende, voetbakken zijn door roest aangetast niet doorgeroest maar toen ik ze eruit haalde kon je duidelijk zien dat er al eens een plaat overheen gezet was.. dus heb alles eruit gehaald en er komt nieuw spul in verder een deukje in het achterscherm en zijscherm.. maar ik ben er inmiddels al druk mee bezig om dit allemaal aan te pakken heb even wat foto's toegevoegd zodat jullie een beetje een indruk krijgen. Zo stond hij er ongeveer 2 weken geleden bij, inmiddels ben ik alweer een stuk verder.. maar dit was even om me voor te stellen de rest doe ik wel even op een ander topic zetten namelijk restauratie/reperatie.

Groete Roy