2cv in samson en gert
2cv in samson en gert
In één van de meer recentere clips van samson en gert komt er regelmatig een rode 2cv spécial voor, kijk maar:
http://nl.youtube.com/watch?v=0T_TcmoWP ... re=related
Veel plezier!
http://nl.youtube.com/watch?v=0T_TcmoWP ... re=related
Veel plezier!
2cv spécial 1986
C5 break SX
C5 break SX
-
- Heavy user
ik kan weinig slechts noemen wat uit belgie afkomstig is, maar dat vreselijke studio 100 of hoe dat dan ook heet is daar wel 1 van... "ja ik moest kloppen want de bel deed het niet" MAAK VERDOMME DIE STOMME KLOOTE BEL!!!
zo, ben weer rusztig.
zo ken ik ook een clip van mega mindy (?) waar een mehari erg aanwezig is, maarja dan die mega mindy he? wat moet je daar mee... zonder haar was het een aardige clip geweest
zo, ben weer rusztig.
zo ken ik ook een clip van mega mindy (?) waar een mehari erg aanwezig is, maarja dan die mega mindy he? wat moet je daar mee... zonder haar was het een aardige clip geweest
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Jeroen-citroen
- Moderator
Toch wel erg hé, die bel die maar niet gemaakt geraakt, en dat voor iemand die ondertussen miljoenen heeftJeroen-citroen schreef: Zo te lezen kijk je er wel naar
Hoe weet je anders dat ze moeten kloppen omdat die bel al jaaaaaaaaaaaaaaaaren stuk is
Voor de meeste jongeren in Vlaanderen is dat echt jeugdsentiment.
Probeer maar eens iemand van rond de 20 te vinden die Samson en Gert niet kent. Trouwens, ze hebben nu een Duits bedrijf overgenomen en ze hebben nu de rechten op Pipi Langkous, Black Beauty, ... en Lassie. Dus wie weet binnenkort: Gert en lassie
2cv spécial 1986
C5 break SX
C5 break SX
-
- Heavy user
ik ben blij, opgevoed te zijn met de fabeltjeskrant, sesamstraat, jeugdjournaal, klokhuis, ome willem, theo en thea, en verder (bijna) alle andere VPRO meuk. ik was toch wat te oud voor samson en gert toen dat was. mijn broertjes keken dat (die waren ook verslaafd aan telekids (met die vre-se-lijke carlo en irene, yuk) en dat soort troep) vond het nix, maar goed zei zijn ook (redelijk) goed terrecht gekomen, dus het zal wel niet schadelijk geweest zijn.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.