Mooie foto's Tjerk!

SDE weekend was erg gezellig als vanouds: brunchen in Zutphen en Deventer (auto's midden op de markt geparkeerd

), kippen braden aan 't vuur, toeren door de omgeving en voetbal kijken in een kroeg in de buurt.
Ramonatype schreef:arno basss en bart enorm getroffen later meer, weet het fijne er ook niet van maar wel enorme schade aan audi bart en eend van basss
Bart en ik brachten de klapkar naar Bas terug (want die was aan 't werk) en een kwartiertje later begon het giga te hagelen

. Hagelstenen van 3cm doorsnee, de straat helemaal blank en een enorme tering herrie. Toen het allemaal voorbij was bleek het caravan-bedrijf waar Bas werkt enorm veel schade te hebben: alle caravans fors beschadigd en veel waterschade in het pand. Veel bezoekers hadden ook beschadigde auto's. En wij?
Bas een gedeukte motorkap, kapotgeslagen achterlicht-huis en 2 scheurtjes in z'n dak.
Bart z'n Audi stond in de vuurlinie.... Z'n motorkap ziet er niet uit, maar ook deuken in z'n dak, kofferbak en over de hele linkerzijkant.
Mijn Transat stond gelukkig gunstig, maar ik heb ook twee scheurtjes in m'n dak. (De allrisk verzekering dekt de schade, maar m'n eigen risico is bijna net zoveel als de kostprijs van een dak...)
Kl%te dus. Foto's zal ik later deze week uploaden.