verwijderen voorste knipperlichten
-
- Regelmatige poster
volgens mij maakt het niet zo gek veel uit mits je het heel erg dik op moet smeren maar als je staalplamuur voor handen heb zou ik daar voor gaanPunky schreef:Welke plamuursoort is het meest geschikt voor spatborden en kan over een laag epoxyprimer gebruikt worden?
en zet er ook weer een metaal primer ,epoxy overheen
oja als je toch naar de winkel gaat dan kan je het beste ook een plamuurrubbertje meenemen makkelijk met ronde opervlakken plamuren en met dit weer niet zo veel verharder in doen
gr gerard
-
- Addicted user
- Contacteer:
Volgens mij de kleur natuurlijk, dus die je nu hebt zijn eigenlijk niet goed, maar volgens mij ook nog deze:
als je vanaf de voorzijde gemeten 1,5 meter naar achter loopt 1 meter naar buiten dan moet je de voorste knippers kunnen zien. Als dit niet het geval is moet je aan de zijkant een knipper monteren. Maar dit doe ik uit mijn hoofd, dus het kan iets anders zijn.
als je vanaf de voorzijde gemeten 1,5 meter naar achter loopt 1 meter naar buiten dan moet je de voorste knippers kunnen zien. Als dit niet het geval is moet je aan de zijkant een knipper monteren. Maar dit doe ik uit mijn hoofd, dus het kan iets anders zijn.