Alarmlichtschakelaar

Edwin
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Edwin » di 1 jul, 2008 21:32

Oké, ben erachter!
Vandaag bij een 2cv garage geweest voor onderdelen. Hier stond een duitse eend en ook even gevraagd.
Het blijkt dat duitse eenden een aparte trekschakelaar voor de mistlampen hebben, beetje onder het dashboard. En dat de alarmlichtschakelaar inderdaad op de plek links aan de zijkant het dashboard zit zoals de foto van landloper.

In ieder geval bedankt allemaal voor het meedenken.

Edwin
---Zwarte 2CV6 Club uit 1987---
Vanalles 2CV

Site Burton400

gillis
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door gillis » wo 2 jul, 2008 20:25

ja, wat te doen, de mistlamp knop veranderen of een ander voor je alarm lichten ergens anders plaatsen.

Zat er zelf aan te denken (als ik zo'n knop had) dan zou ik 'm vlak bij de mist lamp zetten of (als de kabel het toelaat) juist rechts aan de zijkant van het dashboard zetten.

P.s. ff naar je foto's gekeken, mooie zwarte duck! Ook een nieuw Chassis?
Heb ook een zwarte uit '84. Officieel was hij blauw geloof dat zwart niet eens leverbaar was toen, maar met inslag van het nieuwe chassis nr is de kleur ook veranderd op het kenteken!
onder druk wordt alles vloeibaar

Edwin
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Edwin » wo 2 jul, 2008 20:44

gillis schreef:ja, wat te doen, de mistlamp knop veranderen of een ander voor je alarm lichten ergens anders plaatsen.

Zat er zelf aan te denken (als ik zo'n knop had) dan zou ik 'm vlak bij de mist lamp zetten of (als de kabel het toelaat) juist rechts aan de zijkant van het dashboard zetten.

P.s. ff naar je foto's gekeken, mooie zwarte duck! Ook een nieuw Chassis?
Heb ook een zwarte uit '84. Officieel was hij blauw geloof dat zwart niet eens leverbaar was toen, maar met inslag van het nieuwe chassis nr is de kleur ook veranderd op het kenteken!
Offtopic: Gister nieuw verzink chassis gehaald, in de RX5 gezet,laten drogen en zit nu in de RX10 ;)
Dus nieuw chassis is onderweg!
Afbeelding
meer foto op mijn 'vanalles 2cv'

Waarschijnlijk gaat de mistlampschakelaar eruit om plaats te maken voor de alarmlichtschakelaar.
Wat mij betreft kan op dit topic een slotje!

Edwin
---Zwarte 2CV6 Club uit 1987---
Vanalles 2CV

Site Burton400

Plaats reactie