koets
-
- Veelvuldig poster
Ik heb destijds van twee koetsen één gemaakt voor mijn jawel al gehalveerde pickup. Schutbord van de een en rest van de ander. Met deuren als maatstaaf is het gelukt. deuren sloten mooi. Helaas heb ik de pickup niet meer.
Maar de nieuwe eigenaar in belgie is er afgelopen jaar probleemloos mee door afrika gereden;)
veel succes
Maar de nieuwe eigenaar in belgie is er afgelopen jaar probleemloos mee door afrika gereden;)
veel succes
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Veelvuldig poster
Bull Frog Bleu schreef: Maar de nieuwe eigenaar in belgie is er afgelopen jaar probleemloos mee door afrika gereden;)
kijk dat is nou leuk als je zoiets hoort over je vorige eend!
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
- Eendeke
- Veelvuldig poster
eend
Ik heb me eigenlijk bedacht...
Als mijn oom in de vakantie wil lassen ga ik het gewoon repareren .
Twee nieuwe dorpels erin en één bodemplaat. Dan moet het eigenlijk wel weer goedkomen met de koets.
Mijn oom kan heel goed lassen, maar is een dorpel echt heel veel werk?
Trouwens gekeken naar de prijzen, en wat een verschil tussen imitatie en origineel!!! imi= 161 voor dit en ori=318!!!!!!!!
Een verschil van 157 euro!! Of is dit echt af te raden?? Ander zou ik het wel weten
Groetjes Bob
Als mijn oom in de vakantie wil lassen ga ik het gewoon repareren .
Twee nieuwe dorpels erin en één bodemplaat. Dan moet het eigenlijk wel weer goedkomen met de koets.
Mijn oom kan heel goed lassen, maar is een dorpel echt heel veel werk?
Trouwens gekeken naar de prijzen, en wat een verschil tussen imitatie en origineel!!! imi= 161 voor dit en ori=318!!!!!!!!
Een verschil van 157 euro!! Of is dit echt af te raden?? Ander zou ik het wel weten
Groetjes Bob
- Eendeke
- Veelvuldig poster
eend
Ho effe,
Bodemplaten kan je dus wel imi kopen en dorpels opzich ook?
Siemen, dat kruis snap ik niet, maar dat moet je tegen die tijd maar eens uitleggen. Moet zo een kruis ook als je hem van het chassie afhaalt en alles eruit hebt? Mijn bedoeling is om de koets eraf te halen voor het lassen. Dat werkt toch het makkelijkst??
En nooddorpels?, ik wil gelijk goede toch?? !
Groetjes Bob
Bodemplaten kan je dus wel imi kopen en dorpels opzich ook?
Siemen, dat kruis snap ik niet, maar dat moet je tegen die tijd maar eens uitleggen. Moet zo een kruis ook als je hem van het chassie afhaalt en alles eruit hebt? Mijn bedoeling is om de koets eraf te halen voor het lassen. Dat werkt toch het makkelijkst??
En nooddorpels?, ik wil gelijk goede toch?? !
Groetjes Bob
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Beginner
-
- Beginner
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Eendeke
- Veelvuldig poster
Hoi!
Die koets is al meer dan een jaar weg. Ik heb hem ook niet gekocht om deze redenen. Twee aan elkaar???
Heb hier trouwens wel pas het chassie voor deze koets gekocht.. De schuur moest nu echt leeg ivm verkoop huis.
Ik moet ze dus ook nog scoren. Het was een ami chassis trouwens, dus heb je ook ami bodemplaten nodig denk ik!
Groetjes!
Die koets is al meer dan een jaar weg. Ik heb hem ook niet gekocht om deze redenen. Twee aan elkaar???
Heb hier trouwens wel pas het chassie voor deze koets gekocht.. De schuur moest nu echt leeg ivm verkoop huis.
Ik moet ze dus ook nog scoren. Het was een ami chassis trouwens, dus heb je ook ami bodemplaten nodig denk ik!
Groetjes!