nieuw project, klaar en gekeurd
wat een drama dag!
ten eerste wel heel veel gebeurd
de koets is zo goed als helemaal gelast!
nu de afwerking nog!
de moter is voorzien van nieuwe koppeling en dat was maargoed ook de oude frictie daar waren vingers van afgebroken! plaat was nog zeer oke!
met het passen van de nieuwe koets bleek toch dat de nieuwe achterpoten niet goed zaten, de koets sloot nog niet mooi aan, na het warm stoken en 80 kg gewicht knikte ze iets te ver en ik kan dus weer opnieuw beginnen! maargoed dit komt deze week goed,
het mooie nieuws is dus dat de koets met het chassis verbonden is. de moter nu naar mijn idee ook goed is!
ten eerste wel heel veel gebeurd
de koets is zo goed als helemaal gelast!
nu de afwerking nog!
de moter is voorzien van nieuwe koppeling en dat was maargoed ook de oude frictie daar waren vingers van afgebroken! plaat was nog zeer oke!
met het passen van de nieuwe koets bleek toch dat de nieuwe achterpoten niet goed zaten, de koets sloot nog niet mooi aan, na het warm stoken en 80 kg gewicht knikte ze iets te ver en ik kan dus weer opnieuw beginnen! maargoed dit komt deze week goed,
het mooie nieuws is dus dat de koets met het chassis verbonden is. de moter nu naar mijn idee ook goed is!
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
haha nu ineens iedereen aan de groen? http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=5448 zie pagina 11Ramonatype schreef:de kleur is idd ook al gemend, en het is een soort mehari/olijf groen geworden.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
zo ook het bumpertje gemonteerd, met de rubber strips echt mooi.
ook de koplampen mooi wit gemaakt.'
en de steun gemonteerd deze was nog erg mooi.
ook heb ik 4 harde deuren gevonden die ik ga gebruiken voor dit project.
wel weer een klein probleempje, misschien kan je het een beetje zien op de foto maar ik heb het idee dat het linker voorwiel iets te scheef is, er zit ook nauwelijks speling op het wiel dus ik denk dat ie niet zo goed recht zal trekken als ik de as er in doe, gelukkig heb ik nog een arm met batteur liggen, dan vervang ik gelijk de frotteurs en zet ik ze een tandje strakker!
ook de koplampen mooi wit gemaakt.'
en de steun gemonteerd deze was nog erg mooi.
ook heb ik 4 harde deuren gevonden die ik ga gebruiken voor dit project.
wel weer een klein probleempje, misschien kan je het een beetje zien op de foto maar ik heb het idee dat het linker voorwiel iets te scheef is, er zit ook nauwelijks speling op het wiel dus ik denk dat ie niet zo goed recht zal trekken als ik de as er in doe, gelukkig heb ik nog een arm met batteur liggen, dan vervang ik gelijk de frotteurs en zet ik ze een tandje strakker!
zo vandaag
bank afgemaakt teering strakke rubbers!!
koplampen gemonteerd, nieuw reflectors
veel geschuurd en geplamuurd
spatborden geprobeerd te passen maar deze oudere types zijn toch vrij lastig. dus heb ze weer verkocht!
verder een biertje gedronken en bezig geweest met het stuur. en de stang daarvan. woensdag weer lekker verder.
bank afgemaakt teering strakke rubbers!!
koplampen gemonteerd, nieuw reflectors
veel geschuurd en geplamuurd
spatborden geprobeerd te passen maar deze oudere types zijn toch vrij lastig. dus heb ze weer verkocht!
verder een biertje gedronken en bezig geweest met het stuur. en de stang daarvan. woensdag weer lekker verder.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
volgens mij scheelt t ook als je een oud type koplampsteun (met ronde buizen) gebruikt, die heb ik nu een op m'n eend zitten, maar het lijkt wel of de bevesting aan de bouten anders is, de bovenste verder naar voren en de onderste verder naar achter......Ramonatype schreef:koplampsteun! niet passen aan de koets,
hoogte, ronding, eigenlijk alles
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400