Mijn azu die ik kreeg op mijn 14 jarige leeft tijd uit frankrijk.
hier is mijn citroën liefde begonnen , op vakantie gekocht en was opslag verkocht aan deze auto (pa had vroeger net zo'n 1) op deze leeftijd had ik niet ze veel verstand van auto's maar toch alles uit elkaar gehaald en uit gedeukt en dicht gesmeerd met liters plamuur

een jaar later kreeg ik in de gaten dat deze eend klok en de klok gaaf was , alleen 2 gaatjes in de bodemplaat!!
dus en toen alles wat ik dicht had gesmeerd er grootendeels er uit gehaald en toen............................strande het project. de 1 na de andere projecten stroomden binnen en de azu verging langzaam onder een dikke laag stof.............
na jaren eenden te hebben te restaureren vond ik het welletjes en had er geen zin meer echt in totdat citromobil was en ik schrok van de prijzen die ze vroegen voor zo'n kleine besteller en had voor genomen oom het project weer eens op te pakken tot deze week , dat ik aan het surfen was en ik weer eens voor de 100ste keer de zelfde azu foto's bekeek van citroenazu (martijn) na 2 nachten niet kunnen slapen heb ik maar een mes gepakt en de knoop door gesneden en de azu uit de hoek getrokken en afgestoft.
De Planning:
auto weer in de orgineele staat te krijgen, dus weer beige gazelle te spuiten en vierkante koplampen.
dyane motor.
en al de schade GOED herstellen en er een compleete achter kant in tezetten.
Ik maak zoveel mogelijk foto om jullie ook te laten genieten (als jullie het leuk vinden)
Hier een paar foto's van de huidige staat

Dik 4/5 jaar gestaan
na 2 uur opgeruimt te hebben en de eend uit te hebben gegraven
staat hij er nu zo bij:

word vervolgt!