verwijderen voorste knipperlichten
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Deze knippers hebben meen ik ook het bekende keurmerk. Er zit een oranje lampje in. Op de C-stijl zitten ook nog knippers, dus zichtbaar is het wel.
Waar ik meer over twijfelde is dat de oppervlakte te klein is en de plaatsing te laag. Je ziet ze overdag snel over het hoofd zeg maar. Wanneer het donker is geven ze voldoende licht om op te vallen.
Bjorn, heb jij dezelfde verstraler van Marchal???
Waar ik meer over twijfelde is dat de oppervlakte te klein is en de plaatsing te laag. Je ziet ze overdag snel over het hoofd zeg maar. Wanneer het donker is geven ze voldoende licht om op te vallen.
Bjorn, heb jij dezelfde verstraler van Marchal???
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
Ik rij ook alweer 2 jaar met witte knippers rond, bij de keuring geen enkel probleem!Green-Duckman schreef:Over de kleur: Het mag Wit of Oranje zijn. Ik rijd al enige tijd met witte rond en elke keer zegt de keurmeester: Hee dat zijn wel witte he? Dan zeg ik ja maar dat mag. ohw ja zegt ie dan!
altijd leuk!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- André Post
- Heavy user
Moet dat? in mijn knippers voor (18pk) passen maximaal 15watt lampjes.Gerard Maas schreef:Puncky,knipperlichten moeten 21W zijn,juist omdat ze ook overdag gezien
worden
In de achterlichten komen 21watt lampjes tegen het kapje aan wat daardoor smelt.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Addicted user
- Contacteer:
@Rollo, witte knippers Rollo? je bedoel witte kapjes, je knippers zijn oranje.
En ja er zijn voertuigen met witte kapjes EN witte knippers, maar die voertuigen hebben ook vaak rode achter knippers en ja die hebben een aantekening op kenteken, anders mag het niet.
21W en hoe zit dat dan met LED verlichting?
En ja er zijn voertuigen met witte kapjes EN witte knippers, maar die voertuigen hebben ook vaak rode achter knippers en ja die hebben een aantekening op kenteken, anders mag het niet.
21W en hoe zit dat dan met LED verlichting?
-
- Veelvuldig poster
bij jouw staan je spatborden e.d onder spanning waarschijnlijk ??Ramonatype schreef:heb eigelijk nooit problemen met de pasvorm!
zijn ledjes een oplossing?? geven erg veel en vel lichtPunky schreef: Waar ik meer over twijfelde is dat de oppervlakte te klein is en de plaatsing te laag. Je ziet ze overdag snel over het hoofd zeg maar. Wanneer het donker is geven ze voldoende licht om op te vallen.
desnoods doe je een oranje glas voor je schijn werper
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!