Ze komt eindelijk! 12-93-DN
Ze komt eindelijk! 12-93-DN
Ik heb het er al eens eerder over gehad een AZAM6 uit ´67 die al 30 jaar in een schuur staat. Ik zit al jaren achter deze zeldzame eend aan.
Sinds kort zijn we begonnen daar op te ruimen vele onderdelen van GS, Dyane en eend zijn langs gekomen en heb ik weggegeven, verkocht of zelf gehouden. Tot slot zei de eigenaar (1ste eigenaar wel te verstaan) jullie mogen d´r hebben...
En daar was ik blij mee!
Binnekort gaan we d´r ophalen, even een autoambulance regelen en ze staat binnenkort bij mijn vader (want die heeft de ruimte) in de garage.
Tot dusver de mankementen... ze is weggezet met een kapot baklager, waar ik al een ami6 bak bij heb. Ik verwacht remmen en remleidingen maar verder is ze helemaal hard!
Binnenkort hier meer foto´s van het ophalen...
Sinds kort zijn we begonnen daar op te ruimen vele onderdelen van GS, Dyane en eend zijn langs gekomen en heb ik weggegeven, verkocht of zelf gehouden. Tot slot zei de eigenaar (1ste eigenaar wel te verstaan) jullie mogen d´r hebben...
En daar was ik blij mee!
Binnekort gaan we d´r ophalen, even een autoambulance regelen en ze staat binnenkort bij mijn vader (want die heeft de ruimte) in de garage.
Tot dusver de mankementen... ze is weggezet met een kapot baklager, waar ik al een ami6 bak bij heb. Ik verwacht remmen en remleidingen maar verder is ze helemaal hard!
Binnenkort hier meer foto´s van het ophalen...
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ze heeft inderdaad een slapend kenteken... ze staat al vanaf '76 stil tenminste dat deel zit nog achter de ruit.flashnr1 schreef:heeft ie een slapend kenteken? als je het op rdw intype komt er niks
mooi ding en ook nog zeer compleet kan je van de mijne niet meer zeggen
En wat de kleur betreft dat is niet origineel, ze is geleverd met AC144 o.t.w. Blanc Carrare. Later is ze overgespoten zodat ze Oranje is geworden, het is wel een originele Citroën kleur maar ik weet nog niet welke. Wel weet ik dat er 5 liter oranje en 3 liter blanke lak over geblazen is. Mochten we dus beluiten om d'r ooit weer AC144 van te maken (wat erg onwaarschijnlijk is) dan hebben we een hoop schuurwerk!
Wat ik erg mooi vind en nog nooit gezien heb op een andere eend is dat de eerste eigenaar er een Ami6 beugel op gemaakt heeft voor de extra lampen.
De week na 23 augustus gaan we d'r ophalen... foto's volgen.
Ik kan bijna niet wachten...
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: