Oproep aan alle 2vc rijders
-
- Moderator
Muf nieuws, sterkte met de verwerking.
Ik kan 3 augustus, als ik een oppas geregeld heb. En anders moet ik maar een serie spanbanden om de maxicosi van Neuspeuter Jr. trekken.
Tochten rondom d'Bosch zijn easy, ik woon bij d'Bosch en ken nogal wat leuke weggetjes in de buurt. Als je wat tips wil, pm me dan maar.
Ik kan 3 augustus, als ik een oppas geregeld heb. En anders moet ik maar een serie spanbanden om de maxicosi van Neuspeuter Jr. trekken.
Tochten rondom d'Bosch zijn easy, ik woon bij d'Bosch en ken nogal wat leuke weggetjes in de buurt. Als je wat tips wil, pm me dan maar.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Zouden degene die zondag 3 augustus kunnen en willen meerijden mij een mailtje kunnen sturen?
Dan krijg ik een beetje een overzicht hoeveel mensen er mee gaan en dan kan ik jullie persoonlijk op de hoogte houden.
Hoe meer zielen / eendjes, hoe meer vreugd. Als je nog mensen weet, geef het door!
Tot snel.
Groet, Dick
Dan krijg ik een beetje een overzicht hoeveel mensen er mee gaan en dan kan ik jullie persoonlijk op de hoogte houden.
Hoe meer zielen / eendjes, hoe meer vreugd. Als je nog mensen weet, geef het door!
Tot snel.
Groet, Dick
-
- Regelmatige poster
Ehm, ik had een pm gestuurd want ik zag geen mailadres of ben ik nou te blond
? Heb ook niet zoveel ervaring op forums, dus dat is misschien heel stom. Maar ik heb verder niks meer gezien bij mijn berichten of email....kun je misschien aangeven of het nog doorgaat en zoja waar het te doen is enzo? Heb inmiddels een ander contactslot in de eend en ben waarschijnlijk net nog niet op vakantie, dus....

- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
Oh dat geeft niks hoor, 't had ook zomaar wel zo kunnen zijn!! Heb 't inmiddels bij mezelf vast anders ingesteld, zodat het wel zichtbaar is, wist niet eens dat ik dat niet had
. Maar goed, nou weet ik dus nog niks over 3 augustus, en het is nu al de 1e.....Als iemand iets weet, kan die dat mij dan even doorgeven? Of misschien wil ie liever geen rooie eendjes
ook goed hoor. (toch 'n beetje een minderwaardigheidscomplex
!)

-
- Moderator
Ik heb wel een PM gehda, maar verder zonder info over hoe wat en waar. Nog maar een PM dan? En daarnaast nog een meel voor de zekerheid..
Ik hoop snel iets te horen, want er liggen intussen meer plannen klaar voor a.s. zondag.
Ik hoop snel iets te horen, want er liggen intussen meer plannen klaar voor a.s. zondag.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
Idem. Dat zijn er dan 2. Ik hoop dat Dick het doorzet; 't is een mooi initiatief én in de omgeving van d'Bosch is veel moois te zien. Leuke omgeving voor een tochtje!
Douglas Adams
Douglas Adams
Hoi Allen,
Sorry dat ik niets meer heb laten horen.
Ik ben erg blij met de reacties die ik heb gehad. Helaas kan het voorlopig nog niet door gaan.
Het is gebleken dat er uitzaaiingen zijn en dat het er naar uitziet dat er niets meer aan te doen is.
Deze week zijn ze het verder aan het onderzoeken.
Ik heb van iemand op dit forum een voorstel gehad waar ik erg blij mee ben.
Dit zal waarschijnlijk pas plaatsvinden in oktober.
Hierover zal ik jullie tzt op de hoogte brengen.
Ik wil jullie alsnog bedanken voor de positieve reacties en hopelijk spreken we elkaar nog.
Groetjes Dick
Sorry dat ik niets meer heb laten horen.
Ik ben erg blij met de reacties die ik heb gehad. Helaas kan het voorlopig nog niet door gaan.
Het is gebleken dat er uitzaaiingen zijn en dat het er naar uitziet dat er niets meer aan te doen is.
Deze week zijn ze het verder aan het onderzoeken.
Ik heb van iemand op dit forum een voorstel gehad waar ik erg blij mee ben.
Dit zal waarschijnlijk pas plaatsvinden in oktober.
Hierover zal ik jullie tzt op de hoogte brengen.
Ik wil jullie alsnog bedanken voor de positieve reacties en hopelijk spreken we elkaar nog.
Groetjes Dick
-
- Moderator