Gespot!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Hoenderloo, zaterdag 2 augustus 2008
Een vaal-rode eend vlak bij een ijstent, kenteken LX-11-LG met kentekenreclame van een garage in Odijk.
En bij de ingang van Park de Hoge Veluwe een Dyane met houten hoekige opbouw, een beetje zoals Mini Coopers dat vroeger hadden. De Dyane was donker groen of donker grijs. Reed een eindje bij mij vandaan de parkeerplaats naast de toegangspoort op.
Een vaal-rode eend vlak bij een ijstent, kenteken LX-11-LG met kentekenreclame van een garage in Odijk.
En bij de ingang van Park de Hoge Veluwe een Dyane met houten hoekige opbouw, een beetje zoals Mini Coopers dat vroeger hadden. De Dyane was donker groen of donker grijs. Reed een eindje bij mij vandaan de parkeerplaats naast de toegangspoort op.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Deze toevallig?
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Jeroen-citroen
- Moderator
Vanavond gespot nabij de Amstelveenseweg hoek zijlstraat in Amsterdam een witte zcv6 special en 20 meter verder een mehari in een onbestemde kleur met kettinkjes als deuren.
Het vermelden wel waard is dat er op dat zelfde kleine stukje nog een witte CX athene stond en een licht blauwe Dspecial En ook nog een lichtblauwe BX
Het vermelden wel waard is dat er op dat zelfde kleine stukje nog een witte CX athene stond en een licht blauwe Dspecial En ook nog een lichtblauwe BX
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Zondagmiddag rond een uur of 4 50 km ten zuiden van Lyon (Frankrijk) een zwart eendje met nederlands kenteken. Vakantieganger van hier? Reed richting het zuiden, werd vrolijk gezwaaid
Verder nog 8 andere deuche's in frankrijk, en slechts één geit in belgie! Geen eenden in nederland op mijn terugreis. (reed over de snelweg in het donker, dat zal de boosdoener zijn geweest)
Verder nog 8 andere deuche's in frankrijk, en slechts één geit in belgie! Geen eenden in nederland op mijn terugreis. (reed over de snelweg in het donker, dat zal de boosdoener zijn geweest)
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Bij de Pyramide van Austerlitz, Woudenbergseweg, woe 6 aug 2008
Rond 17.30 uur een zwarte Traction uit de richting Zeist die mijn lichtsignalen beantwoorde en toeterde toen we elkaar passeerden!
Zeist, Geroplein zelfde dag
Iets later dan de vorige melding een grijze eend met kenteken NZ-... die met open dakje voor het verkeerslicht stond. Ook hier weer gezwaai over en weer. Verdween over de Boulevard richting Zeist Centrum.
En toen was ik thuis...
Rond 17.30 uur een zwarte Traction uit de richting Zeist die mijn lichtsignalen beantwoorde en toeterde toen we elkaar passeerden!
Zeist, Geroplein zelfde dag
Iets later dan de vorige melding een grijze eend met kenteken NZ-... die met open dakje voor het verkeerslicht stond. Ook hier weer gezwaai over en weer. Verdween over de Boulevard richting Zeist Centrum.
En toen was ik thuis...
Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Helaas, ik was het niet...Ernieman schreef:Vorrige zaterdag bij de Carrefour in Kuringen (Hasselt) een rode eend/geit. Iemand van Hasselt?
OT:
zullen we ons meetinkje anders houden voor als het nog eens mooi weer is in augustus en we onze geiten naast elkaar kunnen zetten voor een fotooke?
1977 Mehari
- André Post
- Heavy user
Afgelopen week ben ik midden door Frankrijk naar Lourdes gereden.
Bij elkaar niet meer dan 8 eenden gezien, 1 mehari op een trailer,
een aantal acadianes, geen dyanes en amis.
In Parijs wel zo'n huureend gezien, met chauffeur, er werd enthousiast gegroet naar onze mehari.
Bij elkaar niet meer dan 8 eenden gezien, 1 mehari op een trailer,
een aantal acadianes, geen dyanes en amis.
In Parijs wel zo'n huureend gezien, met chauffeur, er werd enthousiast gegroet naar onze mehari.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.