Dakje
Dakje
Mijn witte dakje geeft na regen witte poederstrepen af op de carrosserie en ruiten. Eerst dacht ik dat de vorige eigenaar het dak gewit had met kalk. Maar nu lijkt het erop dat de kunststof laag op het dak aan het verweren is en dat dat de poeder veroorzaakt. Heeft iemand hier ervaring mee???
Ik denk erover om iets over het dak te kwasten/spuiten. Weet iemand wat ik hiervoor kan gebruiken???
Bij voorbaat dank.
Hassie.
Ik denk erover om iets over het dak te kwasten/spuiten. Weet iemand wat ik hiervoor kan gebruiken???
Bij voorbaat dank.
Hassie.
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Oef, nee, geen ervaring. De mijne is zwart [edit np: reclame gewist] en heb er idd geen gezeik mee.
Maar als je gaat schilderen dan moet je, denk ik met m'n boeren verstand, een verfsoort hebben die goed hecht op kunstof maar ook erg buigzaam is.
Nou kunnen de heren en dames chemici tegenwoordig veel, dus zo'n verfsoort is er misschien wel.
Je kan je eens goed voor laten lichten bij een goede verfspeciaalzaak of restaurateur van auto's. Succes!
Maar als je gaat schilderen dan moet je, denk ik met m'n boeren verstand, een verfsoort hebben die goed hecht op kunstof maar ook erg buigzaam is.
Nou kunnen de heren en dames chemici tegenwoordig veel, dus zo'n verfsoort is er misschien wel.
Je kan je eens goed voor laten lichten bij een goede verfspeciaalzaak of restaurateur van auto's. Succes!
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Dakjes die afgeven zijn over het algemeen de goedkopere imitatiedakjes.
heb zelf ook de nodige ervaring met witte dakjes, helaas.
De vorige eigenaar heeft het dus niet witgekalkt, maar het is helaas "origineel" zo verkocht.
Wit maken heeft geen zin, of gewoon zo laten, of een goede kwaliteit dakje kopen.
heb zelf ook de nodige ervaring met witte dakjes, helaas.
De vorige eigenaar heeft het dus niet witgekalkt, maar het is helaas "origineel" zo verkocht.
Wit maken heeft geen zin, of gewoon zo laten, of een goede kwaliteit dakje kopen.
-
- Moderator
Dat varieert van +/- 150 tot een euro of 200, afhankelijk van de eendenboer én de kwaliteit.
Info over welke leverancier of eendenboer goede of slechte heeft graag via PB, zie
voorwaarden 2cv.nl-forum.
Info over welke leverancier of eendenboer goede of slechte heeft graag via PB, zie
voorwaarden 2cv.nl-forum.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams