collectie 2cv
-
- Moderator
Deze x een modelletje van een Raid Afrique '73 eend (met wat afwijkingen van origineel).
Ik heb hier vroeger 2 modellen van gehad.. Vrij goed gedetailleerde frictie autootjes, 2 x zo groot als de Norev modellen.. Eentje heb ik grotendeels geloopt, de ander heb ik in mijn pyromanentijd in de fik gestoken met wasbenzine.. Très muf denk ik nu.. (18 jaar later )
Ik heb hier vroeger 2 modellen van gehad.. Vrij goed gedetailleerde frictie autootjes, 2 x zo groot als de Norev modellen.. Eentje heb ik grotendeels geloopt, de ander heb ik in mijn pyromanentijd in de fik gestoken met wasbenzine.. Très muf denk ik nu.. (18 jaar later )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
@nosepicker:
deze bedoel je?
deze heb ik daar ook nog van:
deze bedoel je?
deze heb ik daar ook nog van:
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Moderator
Nee, er staat een artikel in over een ambulance-eend. De volgende wordt een besteller van Perrier.Bertje Beige schreef:Ik zag op de voorkant van het magazine wat bij de "raidEend" zit, een plaatje van de ambulanceEend staan, word dat de volgende?
@ Rollo: in mijn herinnering was ie gedetaillerder, een cm of 12 lang. Fikte goed iig..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Stimmt, die komt bij nr. 17, de Perrier bij 18. Bij een abonnement komen de delen per 2, vandaar dat voor mij de volgende iig een Perrierbesteller is + nog een andere.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Heavy user
niet dat ik modelletjes (ver)koop op MP (wel andere dingen als onderdelen en weet ik het wat) maar ik snap je niet. waarom (zou) MP handel kapot maken? bedoel je met K.. prijzen juist duur of goedkoop en wat kost er veel tijd? als ik het goed begrijp krijg jij de serie thuis gestuurd, dus heb je toch geen last van MP?David Pouw schreef: En wat Marktplaats betreft: die maakt alle handel kapot.
Zorgt voor K.. prijzen en kost heel veel tijd.
Greetz david
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Ik heb het niet over eenden toebehoren en/of modellen
Maar over mijn dagelijkse werk. (Eigen bedrijf in de watersport).
Particulieren karren heel Nederland door, spelen bedrijven tegen elkaar uit. Er ontstaat alleen maar concurentie op prijs en niet meer op service of kwaliteit.
Vaak is dat voor een bedrijf wat goed werk wil leveren en een goede service erg frustrerend.
Dat is het enige wat ik bedoel.
Verder is het off topic en wil ik graag terug naar mijn onderwerp:
Wat vinden mijn forumgenoten van de eendenserie die nu loopt?
Greetz David
Maar over mijn dagelijkse werk. (Eigen bedrijf in de watersport).
Particulieren karren heel Nederland door, spelen bedrijven tegen elkaar uit. Er ontstaat alleen maar concurentie op prijs en niet meer op service of kwaliteit.
Vaak is dat voor een bedrijf wat goed werk wil leveren en een goede service erg frustrerend.
Dat is het enige wat ik bedoel.
Verder is het off topic en wil ik graag terug naar mijn onderwerp:
Wat vinden mijn forumgenoten van de eendenserie die nu loopt?
Greetz David