Maten Acadiane
Maten Acadiane
ik ben bezig met de restauratie/verbouwing van een acadiane, alleen hiervoor heb ik de maten nodig. de mijne is namelijk gekocht met dubbele bodems, extra plaatwerk er overgelast en gaten gedicht met polyesther (leuk met een plasmasnijder). kortom een ZOOI om uit te meten, heeft iemand de orginele maten van het beestje want hir loop ik vast.
ik had al bij de site van Jeroen Cats gekeken maar daar staat alleen ak400, zou de bak dezelfde maten hebben??
groeten Appie
ik had al bij de site van Jeroen Cats gekeken maar daar staat alleen ak400, zou de bak dezelfde maten hebben??
groeten Appie
Waggel Waggel, Lekke(r) kachel
-
- Veelvuldig poster
vraag bij je tapijt boer of ze een stukje tapijt/linolium (of wat je dan ook maar wilt) of ze een stukje oer hebben
soms hebben ze al gauw 4 - 6 vierkantie meter over!
en dat krijg je voor drie keer niks mee
of kijk even bij een Citroen dealer die kunnen ze waarschijnlijk ook nog wel bestellen
soms hebben ze al gauw 4 - 6 vierkantie meter over!
en dat krijg je voor drie keer niks mee
of kijk even bij een Citroen dealer die kunnen ze waarschijnlijk ook nog wel bestellen
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
ik heb de folder gevonden op xanten, ik kan nu aan de slag.
de bak word 30 cm verlengt, dan kan ik achterin een bed maken. de "vensterbanken" worden verwijderd en vervangen met lage wielkasten en er zit nu een eendentank op het chassis.
ik hoop dat hij op het k(r)ampeertreffen in beerta geshowed mag worden.
de bak word 30 cm verlengt, dan kan ik achterin een bed maken. de "vensterbanken" worden verwijderd en vervangen met lage wielkasten en er zit nu een eendentank op het chassis.
ik hoop dat hij op het k(r)ampeertreffen in beerta geshowed mag worden.
Waggel Waggel, Lekke(r) kachel
-
- Beginner