Een ritje voor de medemens.
-
- Gebruiker
Een ritje voor de medemens.
Al een aantal jaren organiseerd men in de regio Tiel een rondrit voor geestelijk en soms ook lichamelijk gehandicapten.
Dit jaar gaat dat plaatsvinden op 30 augustus in Kapel Avezaath vanaf 11:30.
Het moet een heuse rally worden waarbij jij rijdt en je bijrijder (een gast ) de route bepaald adhv een simpel routeboekje.
Het aantal 2cv kitcars die mee willen doen heeft nog niet het vereiste aantal van 50 bereikt.
Wellicht zijn er eigenaren van mooie oude eendjes die nog lang niet aan een ombouw toezijn die mee willen rijden???
Goed voor de onderlinge verstandhouding en nog beter voor de minder bedeelde medemens.
Voor lunch en diner wordt gezorgd.
Kom op meld je aan bij Herman.
Namens Herman Jut plaats is hierbij de aankondiging van de gehandicaptenrit die hij organiseert:
De jaarlijkse rit met de gehandicapten staat gepland en wel op 30 augustus 2008.
We hopen dat er onder jullie wederom veel mensen zijn die hun steentje bijdragen. Dan wordt deze dag minstens zo onvergetelijk als vorig jaar!
Bel me voor meer informatie.
Tel. 0344-682184 of 06-40063070
Groeten,
Herman Jut
Edit Jeroen-citroen: Verplaatst uit eendrijden
Dit jaar gaat dat plaatsvinden op 30 augustus in Kapel Avezaath vanaf 11:30.
Het moet een heuse rally worden waarbij jij rijdt en je bijrijder (een gast ) de route bepaald adhv een simpel routeboekje.
Het aantal 2cv kitcars die mee willen doen heeft nog niet het vereiste aantal van 50 bereikt.
Wellicht zijn er eigenaren van mooie oude eendjes die nog lang niet aan een ombouw toezijn die mee willen rijden???
Goed voor de onderlinge verstandhouding en nog beter voor de minder bedeelde medemens.
Voor lunch en diner wordt gezorgd.
Kom op meld je aan bij Herman.
Namens Herman Jut plaats is hierbij de aankondiging van de gehandicaptenrit die hij organiseert:
De jaarlijkse rit met de gehandicapten staat gepland en wel op 30 augustus 2008.
We hopen dat er onder jullie wederom veel mensen zijn die hun steentje bijdragen. Dan wordt deze dag minstens zo onvergetelijk als vorig jaar!
Bel me voor meer informatie.
Tel. 0344-682184 of 06-40063070
Groeten,
Herman Jut
Edit Jeroen-citroen: Verplaatst uit eendrijden
ik rij al een paar jaar mee het zijn voornamelijk luxe cabrio's ,porsche enz maar ook een groot aantal 2cv kitcars. Reuze gezellig om deze mensen een onvergetelijke dag te bezorgen, en alles is tot op de puntjes verzorgd. Ben vorig jaar eerste geworden met de rally, ik kon met mijn lomax de porsche toch nog achter mij houden.
rode 2cv6 club,zwarte lomax variant 4
-
- Gebruiker
Herman Jut is een lid van de 2cv kitcarclub en heeft een blauwe Lomax.Hanzzl schreef:Vertel eens wat meer. ik kan er op Google niks van terugvinden.
Welke instelling is er bv bij betrokken?
Welke auto's doen er normaalgesproken mee?
Andere clubs?
Verder helpt hij als vrijwilliger regelmatig bij een dagverblijf voor geestelijk gehandicapten.
In de regio Tiel wordt ieder jaar een spellen een evenementendag georganiseerd voor de gehandicapten in die regio.
Herman coordineert het gedoe rond de rondrit,dit jaar een rally dus.
Hij heeft geen computer en dus ook geen internet, heeft hij geen tijd voor.
Dus BELLEN!!!!!
-
- Moderator
Re: Een ritje voor de medemens.
Als in, "een ombouw is het uiteindelijk doel voor elke eendrijder, alleen weet hij het nog niet altijd"? Moet ik toch maar in therapie dan..willem dijkstra schreef:Wellicht zijn er eigenaren van mooie oude eendjes die nog lang niet aan een ombouw toezijn die mee willen rijden???
Behalve deze voor velen waarschijnlijk pijnlijke insinuatie van de topicstarter, is dit een fantastich initiatief! Met een tweeledig doel:
Niet alleen wordt aan mensen die iets minder makkelijk volwaardig deelnemen aan deze maatschappij een hopelijk onvergetelijke dag bezorgd, tevens kunnen alle deelnemende kitcarrijders nog eens zien hoe mooi zo'n eend eigenlijk is!
Hoe dan ook, ik hoop dat velen dit initiatief steunen en mee willen rijden!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Gebruiker
Re: Een ritje voor de medemens.
Nee zo was het niet bedoeld, ik vind eenden ook heel leuk.the Nosepicker schreef: Als in, "een ombouw is het uiteindelijk doel voor elke eendrijder, alleen weet hij het nog niet altijd"? Moet ik toch maar in therapie dan..
Tevens kunnen alle deelnemende kitcarrijders nog eens zien hoe mooi zo'n eend eigenlijk is!
Hoe dan ook, ik hoop dat velen dit initiatief steunen en mee willen rijden!
Ik zou geen goede eend slopen.
Voor wat het laatste betreft ben ik het hardgrondig met je eens.
-
- Moderator